Har du bygd hus?

hva tenker dere?? i by eller på landet

ja, endten der eller oppi marka ! :)

Den eneste ulempen for meg er at jeg ikke kjører bil. Men bare tanken og gå ute i skog og mark er mer fristende enn by liv.

Den eneste ulempen for meg er at jeg ikke kjører bil. Men bare tanken og gå ute i skog og mark er mer fristende enn by liv.

Kjører ikke jeg heller, men har blitt en kløpper til å gå :p Ei halv mil for en kopp kaffe er ikke noe problem..

Kjører ikke jeg heller, men har blitt en kløpper til å gå :p Ei halv mil for en kopp kaffe er ikke noe problem..
Holder på å trene opp føttene mine til den formen de var i før jeg ble gravid. Håper det blir snart.

Ååååh, jeg vil også vindusshoppe hus :-) Men mine blir nok bare sånne drømmehus. Hvorfor nøye seg med utendørsbasseng når man kan ha et inne også liksom :-) Selv om jeg skulle ha vunnet i lotto så hjelper det ikke så mye. Tror drømmehuset mitt blir altfor dyrt å vedlikeholde... For ikke å snakke om strømregninga! Må nok finne meg en rik mann, eller eventuelt finne opp noe kjempesmart som jeg kan ta patent på å tjene masse penger :D

Å hatt alt på en flate må jo være drømmen. Stort vaskerom, matbod, store gode garderobeløsninger. Føler vi snart trenger større plass.. Begynner å bli trangt..:/ hehe

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp