Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi er ganske vanskelige begge to, så det blir nok endel endringer før vi blir fornøyde.. Akkurat nå jobber vi med hva slags stil vi skal ha..Ingen forslag men er min drøm å bygge hus en gangBare synd jeg kan se langt etter den sjøtomta jeg vil bygge på
Men ellers vil jeg anbefale at dere tenker litt selv og får det huset dere ønsker. Enten ved å tegne selv ved hjelp av arkitekt eller gjøre deres egne endringer til ferdighus.
Ja vi er ganske vanskelige begge to, så det blir nok endel endringer før vi blir fornøyde.. Akkurat nå jobber vi med hva slags stil vi skal ha..
Han liker det moderne, jeg det landlige - men og en blanding av moderne og landlig... og ingen vil gi seg![]()
Basseng hadde vært noeVet ikke hvilken leverandør jeg så det hos, men et hus som er bygd i en hestesko rundt uteområde me basseng i midten fanget min interesse den gangen vi kikket. Alt på en flate og store vinduer inn mot tunet.
Basseng hadde vært noe![]()
Basseng hadde vært noe![]()
Baah! IKKE gå i den fella! Bare masse vedlikeholdsarbeid og styr for noe som EGENTLIG aldri blir brukt... Velvel, iallefall her på Vestlandet![]()
Stamp eller jacuzziHehe, godt poeng..
Stamp kanskje er litt greiere?
Stamp eller jacuzzi
Åh.. det er nesten så jeg skulle ønske det kunne skje NÅ![]()
Vi er i tankeprosessen iallfall. Det blir en realitet om det går med jobben til mannen. Men det vet vi ikke på denne siden av jul. Enn så lenge er det gøy å planleggeKjenner jeg "litt" misunnelig på deg som er i prosessen (hvis jeg har forstått rett). Skulle såå ønske jeg hadde muligheten nå.
Vi er i tankeprosessen iallfall. Det blir en realitet om det går med jobben til mannen. Men det vet vi ikke på denne siden av jul. Enn så lenge er det gøy å planlegge![]()
Hehe..det fineste jeg har funnet koster 6 millioner.. pluss gulv, tapet maling osv.. ladegård fra boligpartnerjag gillar att gå o simma! Helst tidigt innan jobbet, då är det inte så mycket folk där och det blir en jättebra start på dagen!
[;)][;)][;)][:)]
Hehe..det fineste jeg har funnet koster 6 millioner.. pluss gulv, tapet maling osv.. ladegård fra boligpartner![]()