Har du bygd hus?

Dollface

Forumet er livet
VIP
Vi vurderer det.. men det er jo så mange leverandører.. Har du tips til noen jeg kanskje ikke har sett ennå?

Ingen forslag men er min drøm å bygge hus en gang :) Bare synd jeg kan se langt etter den sjøtomta jeg vil bygge på :confused:

Men ellers vil jeg anbefale at dere tenker litt selv og får det huset dere ønsker. Enten ved å tegne selv ved hjelp av arkitekt eller gjøre deres egne endringer til ferdighus.

Ingen forslag men er min drøm å bygge hus en gang :) Bare synd jeg kan se langt etter den sjøtomta jeg vil bygge på :confused:

Men ellers vil jeg anbefale at dere tenker litt selv og får det huset dere ønsker. Enten ved å tegne selv ved hjelp av arkitekt eller gjøre deres egne endringer til ferdighus.
Ja vi er ganske vanskelige begge to, så det blir nok endel endringer før vi blir fornøyde.. Akkurat nå jobber vi med hva slags stil vi skal ha..
Han liker det moderne, jeg det landlige - men og en blanding av moderne og landlig... og ingen vil gi seg :rolleyes:

Vet det var en diskusjon om dette inne på face ei stund tilbake... da snakket noen om at det var et firma som hadde egne arkitekter som tegnet huset dere ville ha og bygde det :)

Ja vi er ganske vanskelige begge to, så det blir nok endel endringer før vi blir fornøyde.. Akkurat nå jobber vi med hva slags stil vi skal ha..
Han liker det moderne, jeg det landlige - men og en blanding av moderne og landlig... og ingen vil gi seg :rolleyes:

Hehe :) Dere får ta halve huset hver, da blir det bra ;)

Følger denne her.

Vet ikke hvilken leverandør jeg så det hos, men et hus som er bygd i en hestesko rundt uteområde me basseng i midten fanget min interesse den gangen vi kikket. Alt på en flate og store vinduer inn mot tunet.

Vet ikke hvilken leverandør jeg så det hos, men et hus som er bygd i en hestesko rundt uteområde me basseng i midten fanget min interesse den gangen vi kikket. Alt på en flate og store vinduer inn mot tunet.
Basseng hadde vært noe :D

Basseng hadde vært noe :D

Ja ikke sant :) Den gangen (2005) var huset priset til 2,3 mill som byggesett, da kom grunnmur, gulv, veggplater, finish, basseng, tomt osv osv osv i tillegg :.p Tør ikke tenke på hva det ville kostet totalt den gangen, og tro nå...

Baah! IKKE gå i den fella! Bare masse vedlikeholdsarbeid og styr for noe som EGENTLIG aldri blir brukt... Velvel, iallefall her på Vestlandet ;)

Hehe, godt poeng..

Stamp kanskje er litt greiere?

Stamp eller jacuzzi :D
Åh.. det er nesten så jeg skulle ønske det kunne skje NÅ :D

Kjenner jeg "litt" misunnelig på deg som er i prosessen (hvis jeg har forstått rett). Skulle såå ønske jeg hadde muligheten nå.

Kjenner jeg "litt" misunnelig på deg som er i prosessen (hvis jeg har forstått rett). Skulle såå ønske jeg hadde muligheten nå.
Vi er i tankeprosessen iallfall. Det blir en realitet om det går med jobben til mannen. Men det vet vi ikke på denne siden av jul. Enn så lenge er det gøy å planlegge :D

Vi er i tankeprosessen iallfall. Det blir en realitet om det går med jobben til mannen. Men det vet vi ikke på denne siden av jul. Enn så lenge er det gøy å planlegge :D

Knallgøy det!

Vi satt med kataloger fra en bråta med husleverandører, steinleverandører osv osv osv, lagde oss masse utkast, både realistiske og "vinne20mill" boliger.

jag gillar att gå o simma! Helst tidigt innan jobbet, då är det inte så mycket folk där och det blir en jättebra start på dagen!

[;)][;)][;)][:)]
Hehe..det fineste jeg har funnet koster 6 millioner.. pluss gulv, tapet maling osv.. ladegård fra boligpartner :rolleyes:

hadde vært en drøm om å hadd råd til å bygge selv. sjenerelt bare og bo i et hus.bor i rekkehus nå.

Hehe..det fineste jeg har funnet koster 6 millioner.. pluss gulv, tapet maling osv.. ladegård fra boligpartner :rolleyes:

Der var quoten din helt på bærtur igjen hehe

Back
Topp