har du bumbo stol.LES!!

Las den igår,jeg har denne stolen og har vert kjempe fornøyd med den,forstår ikke hvordanvså mangen får hode skader men det er vel uforsiktige foreldre som går ifra barnet og lar det sitte der alene.......

Har aldri hørt om denne stolen jeg. Den så jo merkelig ut, hvordan brukes de egentlig? Står de oppo bordet eler?

Klatremus Lillemann skrev:
Har aldri hørt om denne stolen jeg. Den så jo merkelig ut, hvordan brukes de egentlig? Står de oppo bordet eler?

Den støtter barn som ikke sitter selv til å sitte,nei ikke på bordet,ingen stoler skal stå på bordet,en har den på golver viss en gjør det som er anbefalt.....

Trodde ikke barn som ikke kan sitte selv skulle sitte i den stillingen jeg.........

den har jeg faktisk aldri hørt om!! mulig jeg har sett den i diverse barneutstyrsbutikker, mend a har jeg antageligvis bare trodd det var en potte :P

Jeg trodde heller ikke at barn som ikke setter seg opp selv skulle sitte. Og når de kan sitte så kan man vel like greit bruke en tripp trapp eller noe der man kan bruke sele hvis det er nødvendig..

Skulle viss være grei å sitte i,her brukte jeg den til eldste snuppafra hun var 6 mnd,bare sånn ca 5 minutter i slengen.... men no er jo begge vokst utav den,så no skal jeg levere den inn igjen:-) :-) :-) :-)

Back
Topp