Har du brødbakemaskin?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg har en forkjærlighet for hjemmebakt brød, men kan rett og slett ikke bake... ikke har jeg så mye tid til det heller.

Noen som vil anbefale en brødbakemaskin?

Hadde - fikk den i bryllupsgave, men brukte den aldri, så den ble gitt bort. :D

Har hatt :) det er jo veldig greit til sitt bruk. Men syns brødet blir lite å blir jo hull i det etter den kroken :p

Hadde det før. Mest ubrukelige dritten som har vært i hus. Tok opp plass bare. ;)

Nei. Synes det går så fort å bake brød likevel :)

Hadde - fikk den i bryllupsgave, men brukte den aldri, så den ble gitt bort. :D
Haha, samme her.:D Vi hadde to, en vi fikk i bryllupsgave, og en i julegave. Jeg ga bort begge på fb. Noen lettlurte folk kom faktisk og hentet tullet, så jeg ble kvitt det. :D

Nei, har ikke behov :p

Haha, samme her.:D Vi hadde to, en vi fikk i bryllupsgave, og en i julegave. Jeg ga bort begge på fb. Noen lettlurte folk kom faktisk og hentet tullet, så jeg ble kvitt det. :D

Hehe... Fantastisk... Maskinen vår sto bare å tok opp plass i kjøkkenskapet, så det var ikke noen vits å beholde egentlig...

Har hatt, men ble aldri brukt! Baker nesten aldri brød lenger heller, har gått over til å bake brødene i porsjonstore rundstykker. Så mye lettere å ta opp fra fryseren, å har fersk brødmat hele tiden.

Nei. Baker for hånd. Med kjærlighet. Da smaker der bedre

Har på en måte en brødbakemaskin. Mannen min :p

Hadde jo vært fint om noen som faktisk liker brødbakemaskin svarte og kom med anbefaling da... :p

Fikk pappa din fordi de hadde sluttet p bruke den. Har vel hatt den stående på vaskerommet i et par år nå, enda ubrukt. :p baker ALDRI brød, spiser generelt lite brødmat.

Back
Topp