Har du blitt

Starlight Girl

Glad i forumet
Mobbet, vært mobber, delaktig i mobbing etc..

Huff, jeg og ei venninne mobbet ei de siste årene på barneskolen.. Har og hadde fryktelig dårlig samvittighet for det i ettertid. Vi har snakket om det og hun har gudskjelov tilgitt meg...

Jeg ble ikke mobbet og mobbet ikke selv, derfor hadde jeg det like kjipt på skolen som om jeg skulle ha blitt mobbet, falt liksom utenfor "klikkene" [&:]

Ingen alternativer som passet meg. Ikke blitt mobbet, ikke mobbet og heller ikke sett mobbing[:)]

ORIGINAL: Labambie

Huff, jeg og ei venninne mobbet ei de siste årene på barneskolen.. Har og hadde fryktelig dårlig samvittighet for det i ettertid. Vi har snakket om det og hun har gudskjelov tilgitt meg...

Det er når man er barn at man ikke alltid tenker over hva man sier eller gjør..

Men det er jo godt du har hatt dårlig sammvittighet og blitt tilgitt.

Har blitt mobbet, fra jeg var ca 5 år til jeg flytta hjemmefra som 18 åring. Da flytta jeg til et sted hvor ingen kjente meg og kunne start på nytt.
Når jeg en skjelden gang er hjemme og møter på de som mobbet meg oppfører de seg som ingenting har skjedd, har aldri fått no form for unnskyldning....

Ble mobbet hver dag i 6år, psykisk og fysisk.. Ikke bare på skolen dette
Avtok litt på ungdom skolen, men ikke hellt..
De som gjorde det kommer til meg idag som ingenting har skjedd, jeg kommer ALDRI til å glemme det...
Gidde meg problemer som jeg sliter med den dag idag..

Kan ikke kalle det mobbet.. Men blitt plaget noen ganger, det blir vell alle.
Blir så forbanna over mobbing ! Tror IKKE mobberne forstår hva de ødelegger. ( Sambo ble mobbet en del )

Jeg har mobba! desverre..
Men jeg har sagt unnskyld, og ble tilgitt.. Vi ble faktisk gode venner noen år senere[:)]

Er tydeligvis trøttere enn jeg trodde - krysset av for MOBBER, når jeg skulle krysset av for MOBBET... [8|]

Ble mobbet fra 1-10 klasse... har ødlagt mye for meg!!
Forstår de som springer rundt på skolen å skyter folk pga de har blitt mobba i mange år.. men kunne aldri gått så langt selv !!

Jeg ble mobbet av jentene i klassen, de mobbet meg fordi jeg var tynn... De var ordentlig jævlige...Rotta seg sammen og utestengte meg.... Var faktisk ikke bare meg, men 2 andre jenter sluttet også pga mobbing...

De sa ting som dette til meg:

Æsj, du er jo bare skinn og bein, det er drit ekkelt.

Det er ikke no pent å være tynn hvis du tror det.

Du gjør meg kvalm, orker ikke se på de tynne beina dine.

Men utrolig nok så vet dem ikke at de mobbet meg....Vi hadde nemlig en liten sammenkomst 5-6 år etter barneskolen og da kom hun ene med denne komentaren: Vi har vært utrolig heldige med gjengen i klassen asså, vi har alltid vært en sammenspleisa gjeng og ingen av oss har blitt mobba, eller mobba hverandre uansett. jeg er kjempe stolt av denne gjengen.

Og alle nikka og smilte og var helt enige.... Det såra ganske bra det også, at de ikke er klar over hva de utsatte meg for, jeg bytta jo faktisk skole og forlot dem etter 4 år....nettopp pga mobbing, og ingen av dem forstår det enda...

Jeg har blitt mobbet, gjennom flere år. Måtte flytte for at det skulle stoppe.

Jeg må jo innrømme at på ungdomsskolen var jeg vel delaktig i mobbing. Det var ingen direkte plaging, men vi jentene syns han var litt ekkel, og vi pratet ikke til ham noe særlig om vi ikke måtte, og generelt holdt ham vel litt utenfor. Jeg vet egentlig ikke hvor mye han oppfattet av dette, han var jo uansett ikke en vi pleide å være sammen med.

Så har jeg sagt ifra om at andre ble mobbet da. Jeg er en sladrer. [8D]

ORIGINAL: Kattepus84

Jeg ble mobbet av jentene i klassen, de mobbet meg fordi jeg var tynn... De var ordentlig jævlige...Rotta seg sammen og utestengte meg.... Var faktisk ikke bare meg, men 2 andre jenter sluttet også pga mobbing...

Men utrolig nok så vet dem ikke at de mobbet meg....Vi hadde nemlig en liten sammenkomst 5-6 år etter barneskolen og da kom hun ene med denne komentaren: Vi har vært utrolig heldige med gjengen i klassen asså, vi har alltid vært en sammenspleisa gjeng og ingen av oss har blitt mobba, eller mobba hverandre uansett. jeg er kjempe stolt av denne gjengen.

Og alle nikka og smilte og var helt enige.... Det såra ganske bra det også, at de ikke er klar over hva de utsatte meg for, jeg bytta jo faktisk skole og forlot dem etter 4 år....nettopp pga mobbing, og ingen av dem forstår det enda...

[:-][:-][:-][:-] Sånt er jo bare å spytte på folk i voksen alder spør du meg... Man bør iallefall ha baller nok til å be om unnskyldning når man er blitt voksen!

Jeg har ei god venninne som har blitt mobbet "ihjel".. Desverre.. Arme sjel. Hun var ikke tykk og ikke tynn, hun var egentlig helt normal. De hadde bare funnet ut at de skulle hakke på henne.. Stakkar, hun gledet seg sånn til å begynne på ungdomsskolen håpet at det ble bedre. Så ble det bare enda verre..
Hun ble sparket og kastet rundt i gangen så hardt en gang at hun fikk hjernerystelse.. MENS læreren sto å så på.. [&o]
Hun er desverre ikke blitt "normal" i ettertid heller. Store psykiske problemer og uføretrygdet allerede da hun var 18 år. Fryktelig trist.

jeg ble mobbet føste året på ungdomsskolen,husker det utrolig godt,de gjorde det pga min vekt.
etter det åert sluttet jeg nesten å spise og gikk ned alt for mye i vekt.

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Kattepus84

[:-][:-][:-][:-] Sånt er jo bare å spytte på folk i voksen alder spør du meg... Man bør iallefall ha baller nok til å be om unnskyldning når man er blitt voksen!

Jeg har ei god venninne som har blitt mobbet "ihjel".. Desverre.. Arme sjel. Hun var ikke tykk og ikke tynn, hun var egentlig helt normal. De hadde bare funnet ut at de skulle hakke på henne.. Stakkar, hun gledet seg sånn til å begynne på ungdomsskolen håpet at det ble bedre. Så ble det bare enda verre..
Hun ble sparket og kastet rundt i gangen så hardt en gang at hun fikk hjernerystelse.. MENS læreren sto å så på.. [&o]
Hun er desverre ikke blitt "normal" i ettertid heller. Store psykiske problemer og uføretrygdet allerede da hun var 18 år. Fryktelig trist.

huff da så fælt at hun fikk skikkelig lidelser for det resten av livet[:(]
Skulle ønske mobberne kunne selv oppleve på kroppen hva de faktisk gjør mot andre!

Syns at alle de som blir mobbet fortjener bedre.

Vært mobber.

Back
Topp