Starlight Girl
Glad i forumet
Mobbet, vært mobber, delaktig i mobbing etc..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
Huff, jeg og ei venninne mobbet ei de siste årene på barneskolen.. Har og hadde fryktelig dårlig samvittighet for det i ettertid. Vi har snakket om det og hun har gudskjelov tilgitt meg...
ORIGINAL: nemi.marselia
vært mobboffer i mange år, fysisk å psykisk
ORIGINAL: Kattepus84
Jeg ble mobbet av jentene i klassen, de mobbet meg fordi jeg var tynn... De var ordentlig jævlige...Rotta seg sammen og utestengte meg.... Var faktisk ikke bare meg, men 2 andre jenter sluttet også pga mobbing...
De sa ting som dette til meg:
Æsj, du er jo bare skinn og bein, det er drit ekkelt.
Det er ikke no pent å være tynn hvis du tror det.
Du gjør meg kvalm, orker ikke se på de tynne beina dine.
Men utrolig nok så vet dem ikke at de mobbet meg....Vi hadde nemlig en liten sammenkomst 5-6 år etter barneskolen og da kom hun ene med denne komentaren: Vi har vært utrolig heldige med gjengen i klassen asså, vi har alltid vært en sammenspleisa gjeng og ingen av oss har blitt mobba, eller mobba hverandre uansett. jeg er kjempe stolt av denne gjengen.
Og alle nikka og smilte og var helt enige.... Det såra ganske bra det også, at de ikke er klar over hva de utsatte meg for, jeg bytta jo faktisk skole og forlot dem etter 4 år....nettopp pga mobbing, og ingen av dem forstår det enda...
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: Kattepus84
Jeg ble mobbet av jentene i klassen, de mobbet meg fordi jeg var tynn... De var ordentlig jævlige...Rotta seg sammen og utestengte meg.... Var faktisk ikke bare meg, men 2 andre jenter sluttet også pga mobbing...
De sa ting som dette til meg:
Æsj, du er jo bare skinn og bein, det er drit ekkelt.
Det er ikke no pent å være tynn hvis du tror det.
Du gjør meg kvalm, orker ikke se på de tynne beina dine.
Men utrolig nok så vet dem ikke at de mobbet meg....Vi hadde nemlig en liten sammenkomst 5-6 år etter barneskolen og da kom hun ene med denne komentaren: Vi har vært utrolig heldige med gjengen i klassen asså, vi har alltid vært en sammenspleisa gjeng og ingen av oss har blitt mobba, eller mobba hverandre uansett. jeg er kjempe stolt av denne gjengen.
Og alle nikka og smilte og var helt enige.... Det såra ganske bra det også, at de ikke er klar over hva de utsatte meg for, jeg bytta jo faktisk skole og forlot dem etter 4 år....nettopp pga mobbing, og ingen av dem forstår det enda...
[:-][:-][:-][:-] Sånt er jo bare å spytte på folk i voksen alder spør du meg... Man bør iallefall ha baller nok til å be om unnskyldning når man er blitt voksen!
Jeg har ei god venninne som har blitt mobbet "ihjel".. Desverre.. Arme sjel. Hun var ikke tykk og ikke tynn, hun var egentlig helt normal. De hadde bare funnet ut at de skulle hakke på henne.. Stakkar, hun gledet seg sånn til å begynne på ungdomsskolen håpet at det ble bedre. Så ble det bare enda verre..
Hun ble sparket og kastet rundt i gangen så hardt en gang at hun fikk hjernerystelse.. MENS læreren sto å så på.. [&o]
Hun er desverre ikke blitt "normal" i ettertid heller. Store psykiske problemer og uføretrygdet allerede da hun var 18 år. Fryktelig trist.