Har du blitt lurt idag? (inspirert av FS)

babyT

Forumet er livet
Jeg ble lurt av mannen. Hadde tatt opp finnbiff fra fryseren for å ha det til middag. Da mannen skulle tine det og varme opp sier han plutselig: Dette er jo ikke finnbiff det er kalkunsaus! Jeg MÅTTE jo selvfølgelig se etter... Ble lurt der, ja.

Ellers synes jeg reklamen om stjerneenergi som går på TV idag er ganske så suspekt [;)]

Har ikke blitt lurt ennå, men en vet jo aldri. Kvelden er ennå ung. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Har ikke blitt lurt ennå, men en vet jo aldri. Kvelden er ennå ung. [:)]

Får vel bare signere denne, en skal aldri si aldri[;)]

Men har dere klart å lure noen??? Jeg har ikke hatt tid til å gjøre noe sprell i dag egentlig[8D]

ORIGINAL: Sarah

Men har dere klart å lure noen??? Jeg har ikke hatt tid til å gjøre noe sprell i dag egentlig[8D]

Nei ikke lurt noen, egentlig ikke tenkt på det. Hatt nok annet å gjøre. [8|]

Jeg sa til samboeren min at jeg hadde vunnet
5000 kroner i flaxlodd i dag[:D][:D]
Hi hi han gikk rett på, men jeg tok den ikke så langt da. Fikk dorlig samvittighet ganske med engang. Trodde han kom til å gjennomskue meg, men slik gikk det da ikke [:D]

Jeg har ikke litt lurt i dag, men jeg har heller ikke hatt tid til å se på nyheter eller på TV generelt idag. Har vært å malt på serviset mitt, ja jeg maler et fult middagsservise og kaffe servise til 12. Og det blir malt i en stil fra slutten av 1700 tallet, saksiske blomsermotiver. Så egentlig skulle jeg ha sluttet med å være så mye her inne og malt istedenfor, he he...men så var det konsentrasjonen da...er nok ikke så kreativ mitt oppi dette prøverør greiene.

Stilig Twinanne. Kreativ sjel skjønner jeg. Skulle gjerne sett hvordan det ser ut [:)]

NESTEN lurt hihi[:D] av en bruker på jobb. han måtte fortelle det flere ganger fordi eg forsto ikike ka han mente............ men det han ville fram til var at hjulet på bilen min var flatt................så sa eg for meg sjøl,"nei faen"....
eg ser opp på han(han e høøøøøøy) og sier: psssssssssssss det er 1 apriiiiiiiiiiiiiiiiiiiil[:D]

ORIGINAL: Somine

Stilig Twinanne. Kreativ sjel skjønner jeg. Skulle gjerne sett hvordan det ser ut [:)]

Jeg for vise dere et par bilder fra amatørkunstneren sener, litt opptatt for tiden. Hva er det dere vil se da, he he....det blir nok helst porselen tenker jeg, men jeg har malt litt akvarell, nystarter der. Og så holder jeg på med glassarbeider også, smykker, maler på glass og former selv litt også. Selvfølgelig driver jeg på med mer diverse ting.

Jeg synes keramikk er kjekt jeg [:)] , men aktiv i det er jeg ikke. Har du noen foto av disse tingene dine kan det jo hende vi blir bitt av det kreative vi også [:D] . Men konsentrer deg om forsøkene dine nå også får vi se disse flotte tingene senere. Alt til sin tid [8D]

ORIGINAL: Somine

Jeg synes keramikk er kjekt jeg [:)] , men aktiv i det er jeg ikke. Har du noen foto av disse tingene dine kan det jo hende vi blir bitt av det kreative vi også [:D] . Men konsentrer deg om forsøkene dine nå også får vi se disse flotte tingene senere. Alt til sin tid [8D]

Jeg har litt liggendes på PCen så det er bare å slenge dem ut, danner en ny tråd jeg., og prøver meg har ikke lagt ut bilder her inne på BV.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp