Har du blitt lurt i dag?

Minimamma

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Eller har du lurt noen? :)

Har heldigvis ikke blitt lurt enda. Hater å bli lurt:)

Høres ut som en veldig bra plan! :) Regelen her er å tro på minst mulig. Om det viser seg å stemme, så er det sant i morgen også :p
Ja ikke sant :)
Koste meg over noen ting som tydeligvis er de aprilsnarr da, slik som havaristen som tydeligvis har fått bensin, tut 2 ganger på baksiden så kommer pumpene opp :p
Også politiet i Örebro har laget en film som illustrer den nye instruksjonen de har fått som er at alle kriminelle får lest opp rettigheter også får de bestemme musikk som de får høre på til politistasjonen for å skape en bedre atmosfære :p

Ikke blitt lurt enda. Utrolig mye latterlige spøker på FB ihvertfall. Slik som at Pepsi max nå kommer i tyggisform og Solo-marmelade :p

Ja, nesten sånn at jeg gruer meg til turen til butikken etterpå! :o
De kunne godt kommet med noe mindre kvalmende :p
Enig der altså! Hadde så lyst på taco i dag, men nå ser jeg bare for meg tacoskjell med sjokoladesmak:(

Glad jeg ikke ville ha Taco idag.
Men vi er vel ganske skjøre også nå
Merker det skal lite til før kvalmen og brekningene kommer ja.. :( I mårest greide jeg ikke å smøre på brødskiver til sønnen en gang.. :o

Har lurt folk til å lure på om dei er blitt lurte - la ut bilete på Facebook om at me er gravide ;)

Har lurt folk til å lure på om dei er blitt lurte - la ut bilete på Facebook om at me er gravide ;)
Jeg tenkte tanken selv, men vil vente lengst mulig med å si det, så da ble det ikke noe av:p Tenkte eventuelt å komme med oppfølging i dag "Er visst gravid i dag og..." ;)

Back
Topp