Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har på en måte blitt husket....
Mannen skulle egentlig ha bakt kaken, men siden han prøver å studere noe ved siden av 100% jobb, og ukeoppgavene denne uken er vanskelige, så bakte jeg. Ellers så har han tross at han har sittet og jobbet med fag, klart å aktivisere gutten slik at jeg har fått mye fri i dag [:D][:D][:D]
Jeg og snuppa er alene hjemme, håpet på en tilsendt blomsterkvast jeg... Mn den gang ei... Jeg har fått morsdagspresang både ifjor og året før da jeg gikk gravid, så var liksom sikker på at han hadde husket det dette året også.. Han pleier å være så flink til sånn.. Ja, så jeg ble litt skuffet..
PS JEG FIKK MIN ETTERLENGTEDE BLOMSTERKVAST PÅ DØREN IGÅR! [;)][:D][:)]
Vi har en avtale ang gave, og det er at den skal være fra Kiwi. Jeg ønsket meg et blad og tid til å lese det i fred og ro[;)]
Våkna av meg selv før frokosten var klar (typisk når jeg kunne sovet leeeenge), men fikk luksusfrokost på soffan under pleddet, og gaven var Norsk Ukeblad og Gravid og en lypsyllipgloss, fantastisk koselig og deilig å ligge under pleddet og bli dullet med av mann og barn[:D]
Så gikk vi en tur i det flotte vinterværet, var kaldt men friskt og flott.
Har forresten vært på familiemiddag også, så det har vært en superfin dag!!
I dag tidlig kom min kjære, nydelige sønn inn på senga med presang han hadde laga til meg i barnehagen!![:D] Etterpå var jeg på middag hos mamma og pappa, før vi spiste kake og kosa oss..[:)]
Jeg fikk et kort snuppa hadde tegnet i morges mens jeg sov (ville sikkert ha fått et som hun laget i barnehagen også, men hun var syk på fredag, så...), og frokost og te på senga.
I ettermiddag var vi hos svigers og spiste kake, og jeg fikk da noen gratulasjoner. [:)]
He he..ja, av naboen[:D] Min skjønne herlige nabo kom bort med ett hjerte fylt med sjokolade[:)] Hun er bare så herlig den damen der. Og hun elsker ungene våre. Hun har ennå ikke lykkes i å bli mamma[:(],men de prøver ennå[:)]
Ellers har min datter laget ett kort til meg hos mormoren sin, men har ikek fått det ennå. Pappaen må huske å minne henne på at hun har ett kort i sekken til meg[:D]
eg har fått kort av min kjære sønn som han har laget i barnehagen, men samboer har ikke fikset en dritt[:@]
ble litt lei meg,for eg pleier å stelle i stand når det e farsdag[:(][:(][:(]
så kommer det ikke noe til meg i morgen så kan hanbare drite i å få noe te neste farsdag værtfall.....