Har du blitt gravid etter avbrutt forsøk og eggløsningssprøyte?

Babyønske19

Blir kjent med forumet
Hei,
Vet ikke om det er noe poeng i å bruke penger på Ovitrelle og Crinone, hvis jeg får vite at det er avbrutt forsøk på kommende kontroll.

Er det noen som faktisk har blitt gravide på denne måten?

Lure på det samme. Er 5 dpo med avbrutt og ovitrelle. Føler jeg er i dpo-land på steroider. Aldri hatt så ømme pupper og mye stikninger i magen. Går ikke på noe progesteron

Jeg er i samme situasjon, avbrutt forsøk nå i uke 10. satt Ovitrelle 11.mars og nå kan det se ut som jeg er gravid. Får i hvertfall fine streker i går og i dag 9/10 dpo:love017
Kommer nok an på hva som er årsaken til infertiliteten, men det er absolutt mulig :Heartred

Jeg er i samme situasjon, avbrutt forsøk nå i uke 10. satt Ovitrelle 11.mars og nå kan det se ut som jeg er gravid. Får i hvertfall fine streker i går og i dag 9/10 dpo:love017
Kommer nok an på hva som er årsaken til infertiliteten, men det er absolutt mulig :Heartred
Å så herlig! Gratulerer! :happy093:Heartred

Problemet ligger hos meg, som ikke har eggløsning til vanlig. Får gi det et forsøk jeg også da! :)

Lure på det samme. Er 5 dpo med avbrutt og ovitrelle. Føler jeg er i dpo-land på steroider. Aldri hatt så ømme pupper og mye stikninger i magen. Går ikke på noe progesteron
Jeg er i samme situasjon, og er 7 dpo :) Hvor i magen kjenner du stikningene? Er de skarpe eller er det mer som et trykk?
Kjenner nemlig noe selv, men jeg vet ikke hva det er.

Så gøy! :) Grattis! :Heartred

Å så herlig! Gratulerer! :happy093:Heartred

Problemet ligger hos meg, som ikke har eggløsning til vanlig. Får gi det et forsøk jeg også da! :)
Ca. samme som meg, har ikke EL hver syklus. Så da vil jeg tro at sjansen er der så lenge du tar Ovitrelle.
Første barnet vårt ble også til ved hjelp av kun Clomifen og Ovitrelle :)

Jeg er i samme situasjon, og er 7 dpo :) Hvor i magen kjenner du stikningene? Er de skarpe eller er det mer som et trykk?
Kjenner nemlig noe selv, men jeg vet ikke hva det er.
.

Jeg er også 7 dpo idag. Kjennes ut som iling/stikking eller lette menskramper.
Håper det er mer enn bare fantasien min som spiller meg et puss.
Vurderer å begynne på crinone en gang om dagen som ekstra tilleggsstøtte

Jeg er også 7 dpo idag. Kjennes ut som iling/stikking eller lette menskramper.
Håper det er mer enn bare fantasien min som spiller meg et puss.
Vurderer å begynne på crinone en gang om dagen som ekstra tilleggsstøtte
Ahh, så spennende!
Kjenner det er veldig vanskelig å la vær å teste. Men så vet jeg at jeg fortsatt kan ha HCG i systemet etter Ovitrelle, så det er frykten for å få en falsk positiv som gjør at jeg ikke tester allerede.

Klinikken pleier å skrive ut resept på Crinone i tillegg til Ovitrelle. Tar den en gang om dagen, slik du skriver.
Det er sikkert lurt :)

Ahh, så spennende!
Kjenner det er veldig vanskelig å la vær å teste. Men så vet jeg at jeg fortsatt kan ha HCG i systemet etter Ovitrelle, så det er frykten for å få en falsk positiv som gjør at jeg ikke tester allerede.

Klinikken pleier å skrive ut resept på Crinone i tillegg til Ovitrelle. Tar den en gang om dagen, slik du skriver.
Det er sikkert lurt :)
Jeg fikk beskjed at jeg ikke trengte det, men har igjen fra sist forsøk. Hittil kjenner jeg på kroppen at jeg har produsert nok progesteron, men ønsker å hjelpe til litt fra nå.

Spesielt på puppene. Skikkelig øm og litt større. Pleier ikke å komme før litt senere, men kom veldig fort. Jeg pleier ikke få større pupper dpo, og ømheten kommer som regel rundt tr
Interessant.

Med Crinone kan jeg ikke stole på mine symptomer, som for så vidt forsvant i går :rolleyes:

Back
Topp