Har du blitt bestevenn med Google?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Nå som du er gravid, googler du symptomer og tegn mye? Blir du beroliget eller engstelig over svarene du finner? :)

Googlet mye i starten. Nå kjenner jeg meg roligere og avslappet. Merker også tiden går mye fortere nå som jeg ikke tenker på det konstant [emoji4]

Rolig og avslappet. Men googler om jeg trenger. Eller drar fram medisinsk leksikon som jeg har stående. [emoji851]

Googlet en del i starten, men har ikke gjort det noe særlig på lenge nå. Skal jo sies at jeg er veldig mye mindre bekymret nå enn i starten også. Har vært på to ultralyder og sett at alt er fint, hørt hjertelyden hos jordmor og føler meg generelt bra.
Slår som regel opp i en av bøkene jeg har hvis jeg lurer på noe. Fastlegen min «nekta» meg å bruke Google, kun appen «Gravid og barn», og han eller jordmor :p

Googlet myyyyyyye forrige svangerskap. Tar symptomer litt mer med ro nå, kjenner bevegelse og skal på oul på mandag, og prøver å holde meg til at det er nok :)

Jaa:happy: googler ting hele tiden.

I starten googlet jeg veldig mye, nå har det dabbet av litt, men jeg sjekker ofte google først når det er noe jeg lurer på.

Ofte blir jeg betrygget av det jeg finner svar på, men i starten når jeg var så redd for ny SA ble jeg ikke betrygget i det hele tatt da jeg blusselig oppdaget at det var noe som het MA, BO og Exu:bag::facepalm::arghh: da ble jeg bare 100% mer engstelig.

Back
Topp