Har du blitt bøtlagt?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Har du noen gang fått bot? Hvorfor??

Jeg fikk i sta........ Snakket i mobilen og ble tatt. 1300 sure kroner ble det. Irriterer meg grønn over meg selv. Jeg vet jo bedre.

Den er lei.

Jeg har kun fått en parkeringsbot. Skulle på kontroll på sykehuset og var seint ute, så tok meg ikke tid til å få tak i billett.

Aldri fått etter 8 år med lappen! :)

Men det kommer vel en dag for det også:) jeg er fæl til å kjøre pittelitt fortere enn jeg skal! ( typ. 90 i 80 sona f.eks)

Flere parkeringsbøter. Noen av dem rettferdige, noen ikke (feks når man henter hjem ny bil kl 16 og parkeringsselskapet ikke åpner før 08 neste morgen og man skriver lapp i vinduet om det til parkeringsvakten men neida måtte gi bot).

Jeg har fått et par parkeringsbøter

Kun parkeringsbøter. To ble slettet da eier av plassen hadde mulighet til det, mens to måtte betales selv om jeg klaget. Idiotiske regler i området og ikke lett å få med seg hva som gjelder.

Flere parkeringsbøter. Noen av dem rettferdige, noen ikke (feks når man henter hjem ny bil kl 16 og parkeringsselskapet ikke åpner før 08 neste morgen og man skriver lapp i vinduet om det til parkeringsvakten men neida måtte gi bot).
Skal ikke være lett nei. Her risikerer vi bot på vår faste plass i garasjen som hører til huset vårt, om vi ikke har beviset liggende i bilen. Og siden vi bare har et bevis til den plassen, er det styr for oss å bytte om på hvilke bil som kan stå der.

Skal ikke være lett nei. Her risikerer vi bot på vår faste plass i garasjen som hører til huset vårt, om vi ikke har beviset liggende i bilen. Og siden vi bare har et bevis til den plassen, er det styr for oss å bytte om på hvilke bil som kan stå der.

Merkelig at ikke de kan holde styr på hvilke biler som tilhører den plassen. Om man har bilnummer XX 00000 og bilnummer ZZ 00000 Så skulle det ikke være umulig å ha det på liste... Ikke så innmari vanlig å kjøre inn i garasjer og parkere på andres faste plasser liksom..

Fått parkeringsbot en gang da jeg parkerte et sted jeg glemte av hadde betaling. 500kr.
Var på tur å få en til på sykehuset for 1mnd siden, men jeg klarte å stoppe det ved å skrike ut "pell deg vekk fra bilen min!" Vet ikke om det bar den digre magen eller vagginga som skremte han unna :p

Aldri og har hatt lappen i 10 år. Kjørte uten å ha med meg førerkortet en gang. Ble stoppet, men det var beltekontroll. Slapp unna bot :) Flaks! Og han politimannen var så suuuur! Haha! Jeg sa: "Åh tusen takk!! Jeg kunne kysset deg!" Og han hadde det sureste trynet jeg noengang har sett :P

Kun fått en parkedringsbot, men den ble sletta. Hadde 1 1/2 time igjen før tiden gikk ut :eek: og lappen lå synlig. Ingen som kunne svare meg på hvorfor jeg fikk den.

Fått én parkeringsbot, da jeg stod over tiden på sykehuset når pappa var i ferd med å dø... Surt og møtte ingen forståelse!

Fått en parkeringsbot for mange år siden... Hadde glemt å legge på penger når vi var i banken og tok opp lån! Så titta jeg ut av vinduet og så han la på bota. Sa bare til han i banken "sleng på en 500 lapp til på lånet du" haha:P

Nei, men jeg har fått parkeringsbot et par ganger. Det er sååå kjipt å få bot asså!

Fikk parkerings bot en gang, fordi jeg ikke så det var handycap parkering hele rekka der jeg parkerte.. Var ute av bilen i maks 5 min!

Å fartsbot da jeg var gravid :P var så tissetrengt så kjørte 10km over fartsgrensa. Ble så furt at jeg spurte politimannen om han noen gang hadde vært tissetrengt å hatt noen hoppe på blæra samtidig?! Han sa bare at han skjønte jeg ikke var noe råkjører. Men at han måtte gi meg bot! Så 1600kr ble det men ingen prikk :D

Back
Topp