Har du blødd i graviditeten ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Susan blødde hver fjerde uke i graviditeten

Da Susan begynte å blø i uke seks av svangerskapet, trodde både hun og legene at hun spontanabortere. Men den vesle gutten var sprell levende på alle ultralydundersøkelsene – til tross for at Susan hadde blødninger hver fjerde uke som en mensblødning. Ingen vet hvorfor.
– Ikke mulig å ha mensblødninger i svangerskapet, mener overlege. »

Har du blødd i graviditeten din?

Nei, heldigvis har jeg ikke blødd. Trur jeg hadde blitt nervevrak hadde jeg sett blod.

Ja akkurat slik som dette, men det har vært mindre de siste 2 ukene så håper det slutter snart

Jepp! Hadde 2småblødninger ganske tidlig i svangerskapet(uke5 og 7). Har en morkake som delvis sperrer for "utgangen":p så jordmor på oul trodde d var grunnen bløndingene..

Ja, jeg har vært til oppfølging etter en stor styrtblødning i uke 10. Påfølgende to uker med mensliknende og etterblødning før nok en stor styrblødning og videre blødninger frem til uke 17.
Utolig lettelse da det så ut til å ha stabilisert seg og babyen fremdeles spreller og har det bra.

Ja, blødde vel 4-5 ganger dei 10 første vekene ... Ikkje mykje , men nok til bekymring da .. Heldigvis e alt fint <3

Ja, blødde jevnlig og i varierende mengde mellom uke 6 og uke 14. Var nervevrak en lang stund pga det, men heldigvis har det stoppet opp. :smiley-ashamed008

ja blødde av å på frem til uke 10 .

Har blødd litt hver 4-6 dag fra ca uke 12 ....men nå er det 14 dager siden sist :-)
Kjenner engstelsen begynner å slippe litt taket nå....og godt er det!

Jeg hadde en blødning med førstemann i uke 6-8 (et hematom som tømte seg), men ellers har jeg ikke opplevd blødninger under svangerskapene :)

Back
Topp