Har du blødd i graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Susan blødde hver fjerde uke i graviditeten

Da Susan begynte å blø i uke seks av svangerskapet, trodde både hun og legene at hun spontanabortere. Men den vesle gutten var sprell levende på alle ultralydundersøkelsene – til tross for at Susan hadde blødninger hver fjerde uke som en mensblødning. Ingen vet hvorfor.
– Ikke mulig å ha mensblødninger i svangerskapet, mener overlege. »

Har du blødd i graviditeten din?

Opplevde det i uke 7, 14 og uke 15. Litt en dag, ingenting en annen og sånn har det fortsatt en stund. Senest forrige uke var det en blødning. Det setter virkelig hjernen i arbeid, for man tenker virkelig de rareste ting.

Har aldri opplevd det, og håper jeg slipper det å.. selvom det ikke trenger å bety noe, så blir man nok redd og bekymret.

Har aldri opplevd det, og håper jeg slipper det å.. selvom det ikke trenger å bety noe, så blir man nok redd og bekymret.
Samme her!
Jeg hadde slitt med å finne roen om jeg hadde funnet blod en av de tusen gangene jeg sjekket det ;)

Blødde heøe forrige svangerskap, og de tre første mnd i dette..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har blødd besten hver dag jeg fra uke 4 jeg. Har vært på 7 ultralyder så langt og alt er fint med mini. Det kan være alt fra litt spor til så store blødninger at jeg må bruke store bind! Ikke særlig morro, men så lenge babyen har det bra og legene har sagt jeg ikke trenger å være bekymra tar jeg det litt mer med ro. :)

Fikk blødning i uke 23 sist gang, og samtidig fikk jeg kraftige kynnere, så de trodde fødselen var i gang. De kunne ikke se hvor blødningen kom fra på ul, og jeg måtte holde senga i ei uke.. Ble 100% sykmeldt etter dette da kynnerne kom bare jeg anstrengte meg litt, og de var kraftige... Ingen veit hvorfor jeg hadde det sånn...

Back
Topp