Har du bilde av julestjernen...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Har du bilde av julestjernen du hadde ifjor?? Kan jeg få se bilde?? [:D] Skal ha ny dette året..vet bare at jeg skal ha en STOR stjerne i papir..tror jeg[;)]

Hadde noko som likna på denne;

Min er litt tettare då. Er frå Black Design, kjøpt i 2008 [;)] (denne fant eg via Google, så veit ikkje heilt kor den kjem ifrå, men var det einaste, liknande, bildet eg fant)

Her er vår! [:)] Vet ikke hvor den er kjøpt da, for jeg har fått den fra gammeltanta mi som nå er død...

ORIGINAL: ~Billebror~

ORIGINAL: Hulder

Hadde noko som likna på denne;

Min er litt tettare då. Er frå Black Design, kjøpt i 2008 [;)] (denne fant eg via Google, så veit ikkje heilt kor den kjem ifrå, men var det einaste, liknande, bildet eg fant)

Samma her.

Her også...

hadde stor og hvit i papir, med stjernelignende hull

noe alla denne:
i fargen, men like stor som den under innlegget her[:)]
tok halve vinduet, kjempe vakker. i fjor tok jeg julestjerna ned i juni[8|] den er så fin[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Her er vår! [:)] Vet ikke hvor den er kjøpt da, for jeg har fått den fra gammeltanta mi som nå er død...

indiska har sånne.. hadde

Jeg har en stor stjerne i papir fra Clas Ohlson. Helt enkel og grei[8D]

NYYYDELIG[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

NYYYDELIG[:D]

Jeg er knallfornøyd med den selv! [:D] Den er ganske stor, og det passer fint siden vinduet den henger i er ganske stort også [:)]

ORIGINAL: BirgitteBarbot

indiska har sånne.. hadde

må være flere som hadde sånne, for jeg vet hun ikke har vært på indiska og kjøpt den [:)] vi har ikke indiska her nemlig [:)]

fine julestjerner!!

jeg har kobla vinduer (sånne gammeldagse med en liten karm i midten) - noen som har noen tips til hvordan jeg kan ha julestjerne uten å ha to stykker i hvert vindu? syns det ser så rart ut med bare èn, blir skjevt... må jeg ha en kjempediger som dekker hele greia kanskje?

håper på svar...

Back
Topp