Har du bestemt deg for navn?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
12+1 og har noen navn jeg liker, men jeg og sambo har ikke diskutert dette noe særlig enda :p Men vil definitivt ha navn klart før fødsel :)

Er 10 + 1 .. Har tenkt endel jeg da, men vet at jeg ikke trenger å nevne noe til sambo før over sommeren om navn.

Men har ei datter ifra før med et veldig gammelt og sjeldent navn så vimå finne et fin gammelt i samme stil til nestemann også.. Datteren vår heter Ovèdie :smiley-angelic002

Har guttenavn klart :) (og det er faktisk Trygve, som nevnt i artikkelen, etter min farfar :) )

Jentenavn kommer til å bli en stoooor utfordring.....

Jeg ha problemer med navn denne gangen. Skal liksom pass litt også til storesøss. Siden hun heter Eva Linnea så spør jo alle om det er Adam som kommer? Ikke vet jeg om jeg har lyst på dobbelt navn heller.. Jeg har enkelt og han har dobbelt.

Jeg har begynt å tenke, har nevnt noen for min kjære, men i motsetning til meg som synes navn må være noe av det kjekkeste i verden, syns ikke han det :P så han blir nok mere ivrig når det nærmer seg, for vi er begge enig om å ha navn/alternativer klart så babyen får navn med en gang :)

vi har tenkt ut å har jentenavn klart men verre med guttenavn ( Trygve ) er veldig fint navn.....

vi har ei jente som heter sandra;)
og en gutt som heter carl oscar;)

Har ikke navn klart, men blir vel å kalle opp denne gangen også. Snuppa mi er 4 generasjon på morsiden med samme navn, oppkalt etter sin oldemor, mormor, meg (som har samme navn) og sin oldemor på farsiden. :)

Har absolutt ikke peiling. I motsetning til mange er det gubben her i huset som har det klart.

Aner ikke. Første jenta fikk yndlingsnavnet mitt andre jenta fikk navn etter en uke og om det blir jente nå så blir det vanskelig

VI står mellom tre navn; Jonas, Ulrik og Mathias. Blir nok en av dem ;)

Back
Topp