Har du bestemt deg for navn på mageboeren?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Er i uke 20+3.

Vi har ikke bestemt oss enda, kommer ikke til å bestemme oss før etter fødsel.

Men vi har begynt å sette opp liste med navn, ikke enige så langt...

18+5 , har sånn ca nesten bestemt navn, men må sjå sjarmøren før vi heilt klarer å bestemme oss :-)

17+1 ikke bestemt navn. Kommer nok til å sette opp noen alternativer, men ikke bestemme oss før etter fødselen.

18+6 og lille jenta har fått navn :)

21+3. Lille jenta vår har fått navn. Hadde navn når jeg ble gravid, men ble dobbeltnavn etter ultralyden.

Er 18+2 i dag,og vi har flere altenativer som vi er enige om. Må likevel se ungen før vi klarer å bestemme oss:-)

19+3 og er sånn ca sikker på navn :) Blir helt sikker når han er født :D

Har absolutt ikke bestemt meg for navn. Har ingen alternativer engang...
Håper det blir letter etter OUL hvis vi får vite hva det er!

21+3 og har 2 navn, et som jeg vil ha og et som mannen vil ha :) Er ikke bare bare :)

Uke 19+5 og jenta vår har nesten fått navn, litt usikker på enkel eller dobbelt :) Men det ene er iallefall bestemt :)

Her har jeg laget en liste og min kjære har begynt på sin, etterpå ser vi på hverandres lister og setter opp en felles liste med de navnene vi begge synes er brukbare, så korter vi ned på lista etter hvert som det nærmer seg. Med guttene har vi hatt en 3-4 alternativ fram til fødselen, men har hatt en klar favoritt begge gangene og det har blitt navnet.

Jeg er 18+4 i dag :)

18 uker , har bestemt navn både om d blir gutt å om d blir jente. Jordmor sa gutt å gyn sa jente.. så vi får vente til Ordinær UL i uke 20 før vi finner ut hvilket det blir :)

17+4 og jess har ett til gutt og ett til jente, i alt 6 navn :)

Back
Topp