Har du besøkt arbeidsplassen din med babyen i permisjonstiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, nei, da må jo tiden frem til da nytes uten å måtte gi jobb en eneste lille tankeJeg har vært innom med han 2 ganger, og var på julemiddag en kveld i desember. Men ikke vært der siden 2016 [emoji23] Starter på jobb igjen 18. april, så jeg har ikke behov for å komme inn før det kjenner jeg..
Hehe, nei, da må jo tiden frem til da nytes uten å måtte gi jobb en eneste lille tanke
Var på besøk én gang når mini var 3 mnd, så flyttet vi og jeg sa opp, så neiHar du vært der mye?
De jeg har mest med å gjøre på jobb har jeg liksom sendt meldinger med osv underveis, så behovet for å fysisk møte opp på kontoret har vært ganske fraværende her, hehe.. mer plikt enn ønske [emoji23]
Oj då. Hoppas Inget farligtHah, ble akkurat innkalt til et møte med sjefen neste uke [emoji13]
Oj då. Hoppas Inget farligt
Aha oki. Då vet du iallfall vad de handlar omNeida, de har omorganisert, så vil anta det bare er informasjon i forhold til det
Skulle tro du jobbet på jobben min. Var sååå mange som forsvant når jeg gikk ut i permisjon.Ble lite under perm for jeg visste jeg skulle si opp, var mange som hadde sluttet, så ikke så mange å besøke egentlig, og ingen som inviterte heller for den saks skyld.
Perfekt med mye leker og mange spennende barn å følge med på daHar vært på besøk der noen ganger Men jobber i bhg, så er full fart der. Og må liksom være der i rette tiden, ikke alltid det har passet med rytmen til frøkna
Så koseligJobben er rett i nærheten, så stikker ofte innom hvis vi er og handler (butikken ligger i samme bygg).
Ser nå at ordet "babyen" ble litt rart. De er jo ikke akkurat babyer lenger