Har du bekkenløsning?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Jeg hadde, det var vondt.
Har du? Går det greit eller er det helt forferdelig for deg?

Alle gravide har visst bekkenløsning men noen har vondt og andre ikke. Jeg har litt plager men er mest muskulære smerter i ryggen og rompa jeg virkelig sliter med ifølge fysioen min [emoji846]

Jeg har det både forann og bak, forann er værst. Skikkelig vondt og vondt å sove. Fungerer ikke noe særlig, har blitt 100% sm.

Har i bekkenet, hoftene og ryggen. Skal prøve bassengtrening nå på mandag.
Etter butikkrunde på onsdag har alt bare gjort vondt etterpå, så håper det snur etter to dager hvile og en runde i bassenget[emoji4]

Har en del bekkenvondt men er til fysio og i terapibasseng som hjelper ganske mye.

Har bekkenløsning foran. Ganske jævlig. Greier ikke stå på en fot. Dermed vanskelig å gå inn/ut av bil, kle på seg bukse, inn/ut av seng. Gå tur lengre enn 15 min er også jævlig. Hadde ikke sett for meg dette! Er i uke 25 nå, startet vel i uke 23. Begynner med bassengtrening og kiropraktor neste uke. Vært 2 runder hos fysio. Tenkte også å investere i gode sko og bekkenbelte. Ser flere anbefaler det. Noen erfaringer?
Er ikke sykemeldt, men blir det noe verre sykemelder jeg meg dessverre.

Jepp... !
Heldigvis funnet en god fysio som har klart å minimere smertene på innsiden av låret (og opp i underlivet). Smertene som sitter midt i rompeballene på hver side er ikke blitt vesentlig værre! Så deilig!! :D

Kjenner bare litt til det innimellom heldigvis. I forrige svangerskap var jeg veldig plaget og var 100% sykemeldt fra uke 25. Siden forrige svangerskap har jeg trent masse og fortsatt med det nå i dette svangerskapet. Håper jeg slipper unna denne gangen

Kjenner det litt i bekkenet, og tenker å prøve litt bassengtrening. Mtp har jeg et spørsmål til dere som er med på bassengtrening. Har dere noen tips til badedrakt? =P Gjerne en som er litt billig og som jeg kan vokse enda mere i.

Kjenner det litt i bekkenet, og tenker å prøve litt bassengtrening. Mtp har jeg et spørsmål til dere som er med på bassengtrening. Har dere noen tips til badedrakt? =P Gjerne en som er litt billig og som jeg kan vokse enda mere i.
Jeg brukte bare bikini jeg, var bare damer som gikk der og en eldre mann, eneste problemet er at puppene har vokst litt ut av overdelen, men det går akkurat [emoji28]

Har kjøpt meg badetøy fra Boob. kan brukes både som gravid og ammende, tenkte det var verdt pengene med å gå gravid gjennom hele sommeren.
Har også en gravid-bikini fra et annet merke, men husker ikke hvor jeg kjøpte den

Back
Topp