Har du bekkenløsning?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Troe ikke jeg har bekkenløsning. Eller har ikke peiling på det, siden dette er første svangerskap. Men jeg har veldig vondt i korsryggen. Går litt opp og ned med smerter, men siste dagene har jeg hatt veldig vondt. Burde sikkert ringe en fysioterapeut.

Ja:(

Startet i uke 8 og har ikke blitt noe bedre, tvert imot værre.

Ja, dessverre :( Startet allerede i 1.trimester, og blir bare verre og verre selv om jeg gjør øvelser jeg har fått fra fysio.

Startet med låsing i uke 6 . Men har man rett på gratis behandling hos fysio eller manuellterapeuter mer? Eller forsatt egenandel man må betale? Noen som vet? God erfaring med kiropraktor så langt men koster jo skjorten..

Jeg har vondt i hoftene når jeg ligger (mest på den siden som jeg ligger på når jeg ligger på siden). Sviende smerte, litt krampeaktig. Men stort sett plaget om kvelden/natten/morgenen før jeg står opp. Kjenner ikke noe særlig til det på dagen. Har hatt det i ca. 3 uker. Er det bekkenløsning?

Denne gang fikk eg bekkenløsning før eg visste eg var gravid.. kun 1 år siden sist, å bekken bruker visst 3 år på å komme seg heilt.

Back
Topp