Har du bekkenløsning?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Ingenting i forhold til hvordan det var under gravidteten, men jeg kjenner bekkenet litt hele tiden, og ekstra når jeg har sittet mye stille eller gått mye. Må prøve å variere så ofte som mulig mellom å gå og stå og sitte for å holde det i sjakk, men det går. Har fortsatt et håp om å bli helt bra en dag, men jeg skal uansett greie å leve med det. Har jo ikke akkurat noe valg. Jeg er av den formening at det ikke hjelper å gå og klage over noe man uansett ikke får gjort noe med...

Så godt du har muligheten til å bytte :) Her jeg bor var det bare en fysiotrapaut å gå til og hun kunne ikke hjelpe... For meg ble løsningen massasje og kiropraktor så ofte lommeboken tillot det for å holde det såpass i sjakk at jeg slapp å bli helt sykemeldt.
Jeg krysser fingrene for at det går over for deg snart altså. Du har nok rett i at det ikke hjelper å gå rundt å klage, men litt trøst og en ekstra klem kan man jo få, så det sender jeg deg!!Ja, jeg fikk faktisk beskjed av min lege at behandlingen hun ga kunne være farlig (jeg forsto det ikke helt, men det var noe om at man ikke skal bruke dyp vibrering/dirring i nærheten av bekkenet når man er gravid, spesielt ikke når det er fare for tidlig fødsel, noe det er hos meg pga jeg ventet tvillinger, og hun brukte dette masse på meg og presset hardt når hun brukte maskinen) så om jeg ikke kunne byttet så hadde jeg sluttet uansett. Det kan fort ta 2 mnder eller så før jeg får noen ny time da, så får se om jeg rekker få noe behandling, men krysser fingrene :) Måtte alle bekkenløsninger forsvinne over natta ;) (Litt optimisme på kvelden her mens jeg gruer meg til å forflytte meg til senga :P )!

Jeg krysser fingrene for at det går over for deg snart altså. Du har nok rett i at det ikke hjelper å gå rundt å klage, men litt trøst og en ekstra klem kan man jo få, så det sender jeg deg!!Ja, jeg fikk faktisk beskjed av min lege at behandlingen hun ga kunne være farlig (jeg forsto det ikke helt, men det var noe om at man ikke skal bruke dyp vibrering/dirring i nærheten av bekkenet når man er gravid, spesielt ikke når det er fare for tidlig fødsel, noe det er hos meg pga jeg ventet tvillinger, og hun brukte dette masse på meg og presset hardt når hun brukte maskinen) så om jeg ikke kunne byttet så hadde jeg sluttet uansett. Det kan fort ta 2 mnder eller så før jeg får noen ny time da, så får se om jeg rekker få noe behandling, men krysser fingrene :) Måtte alle bekkenløsninger forsvinne over natta ;) (Litt optimisme på kvelden her mens jeg gruer meg til å forflytte meg til senga :p )!
Så skjønn du er! Tusen takk <3

Krysser alt jeg har for at du skal få time fort :) Litt optimisme har aldri skadet noen ;) God tur til senga :D

Jeg vil si jeg har moderat bekkenløsning. Sliter veldig når jeg må sitte stille mange timer på jobben, så jeg er 50% sykemeldt. Men heldigvis løser smertene seg opp igjen når jeg får kommet meg hjem og bestemt litt selv om det er avslapping eller bevegelse :)

Var på kontroll hos legen i dag, og da ble det konstantert bekkenløsning.. Er ikke veldig plaget med det ennå, bank i bordet!! Kjenner det i symfysen, men ikke ille ennå :)

Jeg har veldig smerter i bekkenet hele tiden!! Det er helt for forferdelig!! Jo mer jeg beveger meg, jo mer vondt får jeg. Men det er også sykt vondt å sitte, så kjenner at jeg blir ganske frustrert innimellom! Burde vært vektløs!:p Hehe. Jeg visste ikke før for noen dager siden at man kunne få gratis fysio pga bekkenløsning jeg!! Jeg som har betalt dyre dommer for de timene.. Nå er jeg 100% sykhmeldt også pga skulder smerter, og når jeg begynte å klage over bekkenet mitt rundt uke 17 (nå i uke 27) så sjekkent fysion det og sa at jeg hadde fått bekkenløsning, men han har aldri massert der eller gjort noe annet enn å gi meg to øvelser. Så har egentlig bare trodd at det ikke har vært noe å gjøre noe med.. Men nå skal jeg helt klart bytte!!

Det høres jo helt forferdelig ut å gå med smerter i 8 mnd etter fødselen!! Huff! Føler for deg! Håper du blir bra snart! Det er jo helt forferdelig!!

Jeg har veldig smerter i bekkenet hele tiden!! Det er helt for forferdelig!! Jo mer jeg beveger meg, jo mer vondt får jeg. Men det er også sykt vondt å sitte, så kjenner at jeg blir ganske frustrert innimellom! Burde vært vektløs!:p Hehe. Jeg visste ikke før for noen dager siden at man kunne få gratis fysio pga bekkenløsning jeg!! Jeg som har betalt dyre dommer for de timene.. Nå er jeg 100% sykhmeldt også pga skulder smerter, og når jeg begynte å klage over bekkenet mitt rundt uke 17 (nå i uke 27) så sjekkent fysion det og sa at jeg hadde fått bekkenløsning, men han har aldri massert der eller gjort noe annet enn å gi meg to øvelser. Så har egentlig bare trodd at det ikke har vært noe å gjøre noe med.. Men nå skal jeg helt klart bytte!!

Det høres jo helt forferdelig ut å gå med smerter i 8 mnd etter fødselen!! Huff! Føler for deg! Håper du blir bra snart! Det er jo helt forferdelig!!
Så dumt at ikke fysioterapeuten fortalte deg at det kunne være gratis! Jeg investerte i en god lenestol da jeg gikk gravid, og den er helt fantastisk god å sitte i :) En sånn recliner. Anbefales :)

Back
Topp