Har du bekkenløsning?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Jepp, for fjerde gang.. Har heldigvis blitt mer eller mindre kvitt det hver gang, men er avhengig av å knekke det opp selv etter lange turen..
Men nå er det jo gale av logiske grunner..

Jeg har... Men ble vel strengt tatt ikke helt kvitt det etter førstemann, så er ikke så overrasket akkurat... :)

Jeg har :/

Her med er det plager!Får det når eg har gått mykje,hatt tunge løft,eller sitter lenge rett opp og ned på hard stol.

Fikk det forje uke. Har ikke tatt helt av, men er er lettere ubehaglig gjennom hele dagen. Når jeg er på jobb blir det verre, og jeg er slåt ut resten av dagen og gjerne dagen etter.

Har det nå, hadde det sist, og ble ikke kvitt det i mellomtida heller....

Sent from my iPad using BV Forum

Nope. Hadde ikke sist gang, og ikke merket noe ennå nå heller. Satser på at jeg slipper :)

jeg har. sykemeldt 100% pga dette. kjedelig. men viktig å ta vare på seg selv

Jaaaaaa :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp.. det forverrer seg mer og mer for hver dag som går nå.. har fått henvisning til fysio da :-)

Har heldigvis sluppet unna tidligere *bankibordet* så jeg håper jeg slipper denne gangen også. Trodde jeg begynte å få det rundt uke 25 med tvillingene, men det gikk over etter ett par uker :)

Ja, og det er no forbasket herk. Har måttet ta pause fra hest, og er alt for mange dager jeg sliter pga smerter :/ Krysser fingrene for at timer hos fysio gjør susen

Last edited:
Back
Topp