Har du begynt med gravidklær?

Begynner å bli litt trangt ut på dagen kjenner jeg. Men går fint enn så lenge. Men er vel ikke lenge før jeg må finne de frem igjen!
 
Var det mye fint der? Synes det er såå vanskelig å finne fine gravidklær som ikke koster skjorta:wideyed:

jeg fant masse fint! Kommer jo an på hva man syns er dyrt, men betalte under 300kr for hvert plagg. Så veldig fornøyd med det! Måtte ta meg selv i å ikke handle for mye. Kjenner jeg er mest spent på størrelser. Målte meg ifht størrelsestabellen og da kom jeg ut 2-4 størrelser større enn jeg har brukt tidligere. Gikk opp 1 og 2. An hende det er dumt, men har ikke lagt på meg så mye enda, så syns det var rart. Betalte ekstra for klimakompensering i tilfelle jeg må bytte størrelse på alt :laughing002
 
Jeg har kjøpt noen fantastisk deilige bukser på Cubus, myke og vide, men samtidig pene nok til å bruke blant folk :rolleyes: Masse stretch, så tror de kommer til å passe hele svangerskapet. Og de kommer til å være fantastiske etter fødsel, selv etter keisersnitt hvis det skulle bli det :happy: Har planer om å sy noen amme- og gravidvennlige topper etterhvert.
 
Kjøpt meg noen bukser jeg har begynt å bruke.
Skal i teorien til Spania i september, så satser på å kjøpe noe høst/vinter klær der:shy:
 
Jeg har begynt med gravidklær, har stor mage ( mulig det er fordi jeg hadde noen kilo for mye før jeg ble gravid he he) Litt rart å plutselig kunne si til alle at jeg er gravid. Vi slapp ut katta av sekken på mandag og vips som kom gravidklærne i bruk igjen.
 
Nope, ikke vært kvalm/dårlig i det hele tatt, bare litt uggen helt i starten. Men går 10-12km daglig, og har veldig redusert matlyst, så det har smeltet sakte men sikkert av. Har litt å ta av da, så det er ikke noe farlig. Jordmor sier jeg er i bemerkelsesverdig god form- har til og med uvanlig høye jernlagre. (Men det pleier jeg å ha- er blodgiver til vanlig, og er en av de få som ikke får jerntabletter etter tapping).


Oj, 10-12 km! Da er du sprek, du :D
 
Mammaklærne er på plass her :hungover: vært det et par uker iallefall allerede... 14+2 i dag :) Angret stygt sist da jeg etter fødsel og nedgang merket at jeg hadde tøyd de vanlige klærne alt for mye:yuck: :(

Det er sant! Kjedelig å ødelegge klærne, spesielt hvis de er dyr :wideyed:
 
jeg fant masse fint! Kommer jo an på hva man syns er dyrt, men betalte under 300kr for hvert plagg. Så veldig fornøyd med det! Måtte ta meg selv i å ikke handle for mye. Kjenner jeg er mest spent på størrelser. Målte meg ifht størrelsestabellen og da kom jeg ut 2-4 størrelser større enn jeg har brukt tidligere. Gikk opp 1 og 2. An hende det er dumt, men har ikke lagt på meg så mye enda, så syns det var rart. Betalte ekstra for klimakompensering i tilfelle jeg må bytte størrelse på alt :laughing002

Nei, det var ikke så ille. Så en ammesinglet her om dagen til 799, helt villt:hilarious: SKulle gjerne tatt meg råd til det, men spørs om mannen hadde blitt så glad,
2-4 størrelser, det var mye!? Du må oppdatere om det var rett størrelse eller om det ble for stort:laughing002
 
  • Liker
Reactions: HCS
Jeg har kjøpt noen fantastisk deilige bukser på Cubus, myke og vide, men samtidig pene nok til å bruke blant folk :rolleyes: Masse stretch, så tror de kommer til å passe hele svangerskapet. Og de kommer til å være fantastiske etter fødsel, selv etter keisersnitt hvis det skulle bli det :happy: Har planer om å sy noen amme- og gravidvennlige topper etterhvert.

Digg! Du må sende link :D
 
Oj, 10-12 km! Da er du sprek, du :D
Har hund, så det kommer litt av seg selv, hehe. I tillegg var det gåing som hjalp mot uggenheten tidlig i svangerskapet. Etter 2-3km ga det seg alltid. Legen sier det er den aller beste aktiviteten som gravid, så jeg går og går...
 
Har hund, så det kommer litt av seg selv, hehe. I tillegg var det gåing som hjalp mot uggenheten tidlig i svangerskapet. Etter 2-3km ga det seg alltid. Legen sier det er den aller beste aktiviteten som gravid, så jeg går og går...

Godt jobba! Blir ikke så mye gåing som før her, dessverre. Hat hjemmekontor i tillegg så blir mye stillesitting:wideyed:
 
Godt jobba! Blir ikke så mye gåing som før her, dessverre. Hat hjemmekontor i tillegg så blir mye stillesitting:wideyed:
Har hund og det er første graviditet, så har mye tid til meg selv. Også liker jeg å gå da, hører mye på podcast etc også. Igår og i forgårs gikk jeg over 15km begge dagene- er i uforskammet god form i forhold til mange andre her inne. Mange som sliter stakkar. Hadde ikke forventa dette- jeg som er både småtjukk og halvgammel!
 
Har hund og det er første graviditet, så har mye tid til meg selv. Også liker jeg å gå da, hører mye på podcast etc også. Igår og i forgårs gikk jeg over 15km begge dagene- er i uforskammet god form i forhold til mange andre her inne. Mange som sliter stakkar. Hadde ikke forventa dette- jeg som er både småtjukk og halvgammel!

Hehe, godt å høre at det er noen som får noe utav de her første ukene:)
 
Orker ikke gå i trange klær eller klær som strammer, men venter nok en stund til før jeg går til innkjøp av gravidklærxsmile9 Klarer meg med det jeg har enda!
 
Back
Topp