Har du begynt med gravidklær?

privias

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Har du byttet ut gamle klær med gravidklær eller bruker du fortsatt vanlige klær?:) Tidligere har jeg begynt med gravidbukser rundt uke 11, fordi magen har vært så øm, men denne gangen har jeg kommet til uke 13 uten å ha behove for noe størreo_O
 
Har bare gått ned vekt så langt, så her er alle sommerklærne fra ifjor behagelige og sitter pent. Er 13+3 nå.
 
Kjøpte mi første mamma bukse i dag :) Får fortsatt de gamle buksene på, men begynner nå å bli litt ubehagelig å ha på... men hadde sikkert klart meg uten en liten stund til hvis jeg hadde gått inn for det.
 
Ja underdeler ble byttet ut for lenge siden:happy: så har gravide tights og jogge bukser.. også har jeg kjøpt noen bikeshorts til å ha under kjoler og kjørt.. shortser kan jeg bruke som normalt ;) jeg har en del inntilsittende kjoler og kjoler med utstilt over magen som passer bra som gravid:happy:
 
Jeg gjorde et raid på Zalando i dag. Alt som sitter over magen føles ubehagelig, selv om jeg ikke har gått opp så mye enda..
 
Jeg bruker mammabukse om jeg skal ha på dongeribukse, orker ikke tanken på noe som strammer over magen. Har mammaklær liggende fra sist.
 
Jeg passer de vanlige buksene enn så lenge, men utover dagen må knappen kneppes opp så kan ikke ha trange overdeler :happy118
 
Måtte ha større bukser allerede i uke 8-9 Ble kvalm av tøy som strammet på magen
 
Har bare to mammaklær så langt, men er bare overdeler. Ellers har jeg kjøpt større, myke klær spesielt tights og t-skjorter som jeg kan bli større i. Jeg får ikke på meg mine gamle bukser, og enkelte overdeler er for trange/blir for korte nå. Er 12+2. :)
 
Bestilte meg litt mammaklær på salg fra Zalando i går :)
 
Ja underdeler ble byttet ut for lenge siden:happy: så har gravide tights og jogge bukser.. også har jeg kjøpt noen bikeshorts til å ha under kjoler og kjørt.. shortser kan jeg bruke som normalt ;) jeg har en del inntilsittende kjoler og kjoler med utstilt over magen som passer bra som gravid:happy:

Bra tips med bikershorts! Tror jeg må gå til innkjøp av det :)
 
Jeg gjorde et raid på Zalando i dag. Alt som sitter over magen føles ubehagelig, selv om jeg ikke har gått opp så mye enda..

Var det mye fint der? Synes det er såå vanskelig å finne fine gravidklær som ikke koster skjorta:wideyed:
 
  • Liker
Reactions: HCS
Bra tips med bikershorts! Tror jeg må gå til innkjøp av det :)

Cubus sin er helt super, går over hele magen så den ikke stammer:happy: er ikke for gravide, men om man går opp en str er den helt perfekt xsmile9
 

Vedlegg

  • 8921D6D9-6C9A-4406-943D-3FFC9B4FD90B.png
    8921D6D9-6C9A-4406-943D-3FFC9B4FD90B.png
    87,9 KB · Visninger: 19
Jepp! Uke 13+4 og denne uken måtte mamma buksen på.blir også kvalm hvis jeg har noe som klemmer over magen nå:sour:
 
Mye kvalme? Ellers er det jo fint å slippe å tenke på nye klær enda :)
Nope, ikke vært kvalm/dårlig i det hele tatt, bare litt uggen helt i starten. Men går 10-12km daglig, og har veldig redusert matlyst, så det har smeltet sakte men sikkert av. Har litt å ta av da, så det er ikke noe farlig. Jordmor sier jeg er i bemerkelsesverdig god form- har til og med uvanlig høye jernlagre. (Men det pleier jeg å ha- er blodgiver til vanlig, og er en av de få som ikke får jerntabletter etter tapping).
 
Mammaklærne er på plass her :hungover: vært det et par uker iallefall allerede... 14+2 i dag :) Angret stygt sist da jeg etter fødsel og nedgang merket at jeg hadde tøyd de vanlige klærne alt for mye:yuck: :(
 
Har gravidklær liggende fra sist, så jeg har begynt og ta i bruk bukser. Har ikke fortalt noen enda, så jeg er litt redd for at folk skal se meg i gravidklær og skjønne det ut i fra det! Sist gang jeg gikk jeg kjempe lenge i mine vanlige klær før jeg begynte med gravidklær.. når jeg først kjøpte mi første gravidbukse angret jeg på at jeg ikke hadde gjort det tidligere! :happy:
 
Back
Topp