har du begynt med grøt enda?

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Nei[:)] Venter lengst mulig, selv om jeg gleder meg til å prøve!

Har også begynt med grøt, har holdt på med det i noen uker nå[:D] Å Martine liker det kjempegodt, blir kjempesint når det er tomt å hun ikke får mer[8D] Så har vi så smått begynt med litt banan, det går også bra syns jeg[:D] Puppen vil hun ikke ha mere, hun nærmest setter seg opp når jeg prøver å legge henne til, så her er det ikke mere pupp[:o] Men hun er kjempefornøyd med det hun får istedet så da går det jo greit[:)]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Nei[:)] Venter lengst mulig, selv om jeg gleder meg til å prøve!

sign[:)]

Ho får risgrøt hver kveld og elsker det:) mn ho sover ikke rundt fordet... Vi gir pga at det demper gulpingen når hun får noe litt fastere i magen:)

ja vi begynte igår. tassen vil ha så mye mat, og jeg har ikke lenger nok, så da måtte vi bare begynne. han var gira på grøt ja!!!

Her fullammer vi ennå. Begynte med smaksprøver på velling forrige uke, men etter at han ble syk og havnet på sykehus er det bare pupp som gjelder igjen... så vi drøyer den litt til. Han er jo nesten et halvt år nå, og da skal man jo innføre mat for å sikre jernlagrene, så da har han ikke noe valg...

Back
Topp