Har du begynt å tenke på nestemann?

Mymlens

Flørter med forumet
Smånissene 2022
Spørsmålet har blitt stilt mange ganger, men tenkte det kunne vært fint med en på det åpne også.
Er det flere som har smått begynt å tenke på en til? Vil det bli en stund til prøving, eller kjører dere på ganske fort? Føler du deg kanskje HELT ferdig med det/de fine barna du har fått?

Er så heldig med 2 fantastisk fine jenter! Nr 1 brukte vi 6 år på og nr 2 ble ett heldig uhell. Men er sterilisert og prøver å få til å få fjernet livmor av ymse grunner. Så vi er helt ferdig

Jeg ønsker å prøve igjen neste sommer/høst så jeg får litt over 2 år imellom :) Det er nesten 9 år imellom nr 1 og nr 2, og selv om det er fordeler ved det så ønsker jeg også å ha tettere for at de kan ha litt felles interesser og leke sammen

Jeg har begynt å tenke på neste mann, har så lyst på en trekløver. Samboeren er ikke helt med på laget enda, men har noen måneder til å snakke om de på. Går på p-piller så er heldigvis lett å stoppe :)

Så rart å tenke på at andre ser fram mot ny babytilværelse og lengter dit.. Jeg har vært der selv altså, men det føles så fjernt nå. Vi har tre og er strålende fornøyd med egen innsats i å befolke Norge :hilarious:
Dere andre som ønsker å prøve på nestemann går en spennende tid i møte <3 Nyt prosessen og alt som hører med. Plutselig er man ferdig :bag::hilarious:

Så rart å tenke på at andre ser fram mot ny babytilværelse og lengter dit.. Jeg har vært der selv altså, men det føles så fjernt nå. Vi har tre og er strålende fornøyd med egen innsats i å befolke Norge :hilarious:
Dere andre som ønsker å prøve på nestemann går en spennende tid i møte <3 Nyt prosessen og alt som hører med. Plutselig er man ferdig :bag::hilarious:

Ja, de kan jeg forstå. Før vi fikk førstemann i 2019 sa samboeren at han vil ha 4-5 barn. Men etter storebror har han snudd helt om.

Opplevde en exu i november i 2020, og etter de så sa samboeren at han ville være fornøyd med 2.

Permisjontiden med lillesøster nå har godt som en lek og de er det som har gjort at jeg vil ha en nr 3 samt at jeg tror de blir veldig koselig med en flokk på 3 :love7

Vi vil begge ha flere. Hadde tenkt å begynne å prøve på nr 2 så fort jeg ble ammerfri, men jeg har akkurat fått ny jobb. Så nå vet jeg ikke helt når vi skal i gang med IVF igjen. Begynner å få dårlig tid, så vi kan ikke vente lenge heller. Skikkelig dilemma.

Vi har begynt å tenke på nestemann. Fikk mensen for første gang igjen for 2 mnd siden, men har ikke fått det etterpå. Ammer fortsatt. Kan man miste mensen igjen etter den har kommet tilbake pga amming?

Vi har begynt å tenke på nestemann. Fikk mensen for første gang igjen for 2 mnd siden, men har ikke fått det etterpå. Ammer fortsatt. Kan man miste mensen igjen etter den har kommet tilbake pga amming?
Ja, den blir gjerne veldig ustabil. Du får lengre syklus på en måte, og det kan variere hvor lang den er

Nå skal ikke vi ha flere enn de to flotte jentene vi har fått. For oss ble målet å få såpass avstand mellom dem så vi ikke hadde to bleie barn samtidig, men så nært som vi orket. Det klarte vi ikke og hadde et halvt år med to bleiebarn :hilarious:

Back
Topp