Har du begynt å planlegge julen?

Har kjøpt inn noen gaver :)

Har skrevet en liten liste over hva jeg skal kjøpe, så viss det kommer på salg så er det bare å kjøpe den inn :)

Prøver planlegge.

Men er ikke lengre enn at
Niesa mi får strikka snøløv
Nevø får strikka ishavsgenser
Svigermor får acneinspirert genser
Mamma får strikka sikksakkskjørt
Niese får strikka dahliatopp
Niese og nevø får gavekort mest sannsynlig fordi de er så store og det de ønsker seg.

Ellers i tenkeboksen

Jeg starter meg årets julegavehandel på Januarsalget hvis jeg finner gode tilbud. Ellers så handler jeg julegaver igjennom året & prøver å bli ferdig med det aller meste av julegavene til November. Siden de fleste butikker 'skrur opp' på prisene i Desember så har jeg funnet ut at det lønner seg å handle julegaver igjennom resten av året. :)

Jeg starter meg årets julegavehandel på Januarsalget hvis jeg finner gode tilbud. Ellers så handler jeg julegaver igjennom året & prøver å bli ferdig med det aller meste av julegavene til November. Siden de fleste butikker 'skrur opp' på prisene i Desember så har jeg funnet ut at det lønner seg å handle julegaver igjennom resten av året. :)
Mens jeg oftest får i land store deler av det på senterets medlemskveld i november med 20-35% på de fleste butikker og mange gode kupp i tillegg :-)

Prøver planlegge.

Men er ikke lengre enn at
Niesa mi får strikka snøløv
Nevø får strikka ishavsgenser
Svigermor får acneinspirert genser
Mamma får strikka sikksakkskjørt
Niese får strikka dahliatopp
Niese og nevø får gavekort mest sannsynlig fordi de er så store og det de ønsker seg.

Ellers i tenkeboksen
Du er raus, litt av ei strikkeliste! Heldige folk.

Har bare begynt å notere meg hva familien sier de trenger eller ønsker seg, i Wunderlist (elsker forøvrig den appen). Ellers er jeg fremdeles i sommermodus, men gleder meg til jul i nytt hus. Vi vet heller ikke hvor vi skal være, har mest lyst til å være her og invitere noen, enten svigers eller mine (eller begge...) men er en stund siden vi har vært hos svigers, så kan hende vi "må" dit.

Du er raus, litt av ei strikkeliste! Heldige folk.
Håper de også følee det slik da :D Tenker strikke pute eller grytekluter til farmor. Hu ønsker jo aldri noe da.

Ferdig med en snøløv og snart klar med dahlia også. Acneinspirert er påbegynt også. Men dahlia var kjekkere [emoji23]

Håper de også følee det slik da :D Tenker strikke pute eller grytekluter til farmor. Hu ønsker jo aldri noe da.

Ferdig med en snøløv og snart klar med dahlia også. Acneinspirert er påbegynt også. Men dahlia var kjekkere [emoji23]
Dahlia rota jeg sånn med mønsteret først...men den er jo kjempefin. Måtte rekke opp for strikkefastheten var på bærtur og endte opp med for lite garn. Blir ingen hjemmestrikka julegaver herfra tror jeg, kanskje til minstenevøen som fyller ett rundt den tida, men gidder ikke til de andre ;)

Dahlia rota jeg sånn med mønsteret først...men den er jo kjempefin. Måtte rekke opp for strikkefastheten var på bærtur og endte opp med for lite garn. Blir ingen hjemmestrikka julegaver herfra tror jeg, kanskje til minstenevøen som fyller ett rundt den tida, men gidder ikke til de andre ;)
Det mønsteret var frustrerende ja ! Herregud. Måtte få tskjeforklaring gitt. Men jammen ble det mønster til slutt :D

Ikke planlagt, jeg vet ikke hvordan jeg jobber i julen enda.
Men vi begynner vel snart med gavene :) Pleier å være ferdige med gaveinnkjøp og innpakking til senest midten av oktober :P Vi er litt julete av oss, så vi gleder oss :)

Ikke planlagt, jeg vet ikke hvordan jeg jobber i julen enda.
Men vi begynner vel snart med gavene :) Pleier å være ferdige med gaveinnkjøp og innpakking til senest midten av oktober :p Vi er litt julete av oss, så vi gleder oss :)
Det er vi også, jula er den beste høytiden

Her blir det jul hjemme hos oss for første gang, med svigerfamilien på besøk :) Jeg elsker julen og det blir nok ekstra stas med en liten baby. Gaver har jeg ikke begynt å tenke på enda, men ble litt inspirert av denne tråden så kanskje jeg skal begynne på en liste :p

Ja smått. Grublet på noen gaver/opplevelser som tar litt tid å planlegge. Er ikke så glad i alle disse kjøpegavene så tenker en del hjemmelaget (eventuelt spiselig). Blir mest sannsynlig nytt IVF i månedsskifte november/desember + 2 eksamener så greit å få unna en del nå i september og oktober ;)

Back
Topp