Har du begynt å kjenne bevegelse?

WannaBeMama

Forelsket i forumet
Smånissene 2022
Noe av det jeg gleder meg mest til er å kjenne lille i magen bevege seg :love017

17 uker i morgen, men har ikke kjent noe enda. Har du?:smiley-bounce012
 
3.gangs 18+3 og morkaka fremme. Har kjent noe innimellom, men har vært usikker på om det er baby eller luft. Men 18+1 kjente jeg helt sikkert noe, men det er lite enda. Smører meg med tålmodighet og trygghet i en voksende mage :)
 
Jeg tror det er liv jeg har kjent iblant nå i en ukes tid, men er vanskelig å vite som førstegangs. Er 17+1 i dag, så jeg vet det kan være litt tidlig enda. Det føles som jeg har lest andre skrive, som halen til en liten fisk som stryker forsiktig der inne av og til.
 
Jeg har kjent liv siste uken (jeg er 17+5). Jeg har livmoren fremme men høyt opp på høyresiden så jeg kjenner mest helt nederst på magen :)
 
Er det noen som har opplevd å kjenne bevegelse også ha stopp ett par uker? Helt i begynnelsen altså. Så er ikke sikkert det var bevegelse jeg kjente. Men følte meg ganske sikker der og da.
 
Er det noen som har opplevd å kjenne bevegelse også ha stopp ett par uker? Helt i begynnelsen altså. Så er ikke sikkert det var bevegelse jeg kjente. Men følte meg ganske sikker der og da.
Helt vanlig :) husk at baby er enda såpass liten at de kan sparke mot rygg og ikke kjenne noe da osv :) kjente først uke 12 så ikke noe mer før nå uke 15 :)
 
Kjente først i uke 12+0, så stiller frem til uke 15+2. Etter det svakt hver dag men blir vel stille i perioder til babyen blir større <3
 
Helt vanlig :) husk at baby er enda såpass liten at de kan sparke mot rygg og ikke kjenne noe da osv :) kjente først uke 12 så ikke noe mer før nå uke 15 :)
Så bra :) er andregangs. Syntes allikevel det var overraskende tidlig å kjenne i uke 12. Men da er jeg visst ikke alene. Jeg følte meg ganske sikker på det siden man kjenner hva som er i livmoren og ikke, når man vet hva man skal kjenne etter. Men jordmor var ikke helt enig, så ble usikker igjen:hilarious: og da hvertfall nårjeg ikke kjente mer plutselig.
Gleder meg til å kjenne mer igjen. :HeartredSelv om at jeg husker sparkene som veldig ubehagelig i 3 trimester.
 
Litt den samme opplevelsen. Veldig sikker på at jeg kjente noe rundt uke 13. Var noen dager det var tydelig og bevegelse mot siden. Men ikke kjent siden da så regner med den har flyttet på seg. Og at det nå er bakover eller fremover hvor fosterkaken er.

I forrige graviditet kjente jeg ingenting før godt etter uke 20. Så var veldig overrasket
 
Er det noen som har opplevd å kjenne bevegelse også ha stopp ett par uker? Helt i begynnelsen altså. Så er ikke sikkert det var bevegelse jeg kjente. Men følte meg ganske sikker der og da.
Jepp. Eg håper og trur det er fordi ungen har snudd seg. Kjenner litt inn i mellom nå, men ikkje på samme måte som før
 
Så bra :) er andregangs. Syntes allikevel det var overraskende tidlig å kjenne i uke 12. Men da er jeg visst ikke alene. Jeg følte meg ganske sikker på det siden man kjenner hva som er i livmoren og ikke, når man vet hva man skal kjenne etter. Men jordmor var ikke helt enig, så ble usikker igjen:hilarious: og da hvertfall nårjeg ikke kjente mer plutselig.
Gleder meg til å kjenne mer igjen. :HeartredSelv om at jeg husker sparkene som veldig ubehagelig i 3 trimester.
Er ikke så vanlig å kjenne det så tidlig, men absolutt ikke noe umulighet :) men 2 ganga selv og er like usikker stort sett som når jeg ventet første xD hatet siste delen mtp spark... det gruer meg til :bag: :cat:
 
Er ikke så vanlig å kjenne det så tidlig, men absolutt ikke noe umulighet :) men 2 ganga selv og er like usikker stort sett som når jeg ventet første xD hatet siste delen mtp spark... det gruer meg til :bag: :cat:
Bra det ikke er bare jeg som gruer meg til slutten…. i begynnelsen når folk her på forumet skrev de gledet seg til spark, tenkte jeg bare «jammen det er jo så ubehagelig og vondt og man blir kvalm osv»:dead:
Men etter de par gangene jeg troooor jeg har kjent bevegelse, husker jeg jo hvor koselig det var i begynnelsen. :Heartred:Heartred:Heartred Før babyen er så stor at man ikke har plass i sin egen kropp mere:hilarious:
 
Ikke annet enn når fostersekkene bestemmer seg for å "skli" til samme side :laughing002
Er bare 13+5.

Sist kjente jeg liv 16+3 så regner med at det ikke er mange ukene om å gjøre nå:love7
 
16+6 idag og 3.gangs gravid :)
Tror også det har vært litt antydning til litt bevegelse her :) Stortsett veldig sent på kvelden når jeg har lagt meg.. vært noen dult.. men ikke alltid hver kveld.. Gleder meg til tydelige signaler :) Haaater det å gå rundt å gruble :p Ul fredag 8/7, det gleder jeg meg til nå! Vil og trenger å vite at lille har det bra der inne <3
 
Back
Topp