Har du basert deg på at skattepenga kommer i morra??

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Virker som mange gjør dette..Man kan jo være uheldig og måtte vente helt til oktober..Hva skal du bruke pengene på?? Her blir det ny seng :)

Har ikke basert meg på det nei.
Men får ikke mye uansett.

Har aldri basert meg på skattepengene. De har jeg tatt som en bonus i tillegg til de vanlige pengene jeg har.

Pleier ikke gjøre det, men i år har jeg absolutt gjort det..Skal brukes på ferie

Økonomisk sett, nei, vi klarer oss uten de helt fint.

Men mentalt, JA, for jeg vil ha kamera NÅ. 

Hehe..nei det har jeg ikke, av erfaring kommer de først 1-3 dager etter det er klart.

Skal sette opp tak på verandaen og så vet jeg ikke hva resten skal brukes til..vurderer julegaver og kos bare!

Nei, for jeg fikk de i oktober i fjor..men håper det da!:)
skal bruke de på litt av hvert, blir ikke noe ferie om de ikke kommer også skal vi kjøpe ny seng!

Ikke annet enn at jeg alltid har fått de i juni (selv de årene jeg har hatt endringer). Men nei, det er ikke noe jeg sitter og venter på å bruke pengene på, går nok rett inn på BSU-kontoen....

Nei, har ikke tatt regning med det iom de kan komme i okt.

Hvert år må jeg gjøre store forandinger på min så jeg er forberedet hvert år på at det kommer i okt. Men til nå har det bare skjedd en gang at det har kommet så sent.

Så vi får se denne gangen da :p

*lykkeligst* skrev:
Nei, men jeg blir veldig glad om de kommer før mannen får regningen på baksmellen sin...

må bare signere gitt...

Jupp, solgte senga vår på lørdag og har bestillt ny. Ska være den første kunden i butikken den dagen dei pengane kjem. For gjestesenga er verken bra for ryggen eller ekteskapet vårt. Hehe..

nei det har jeg ikke. mer ser det ligger klart.

Jeg hadde bare håpet egentlig. Vi trenger dem ikke for å klare oss økonomisk, men alltid kjekt med litt ekstra:) Passet igrunn bra nå også, så jeg er veldig glad de kom idag!:-)

Back
Topp