Har du barn i barnehage/ skal du ha barnet ditt i barnehage?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Tror du barnet/barna dine er for mye i barnehagen?

– Stadig flere foreldre forteller om slitne barn etter lange dager i barnehagen, og lurer på om barna får for lite tid sammen med familien sin. Likevel slår de fort tanken fra seg, fordi myndighetene har gått så kraftig ut som anbefalt fulltidsplasser fra barnet er ett år gammelt, skriver Nina fra LykkeligBarndom. Les mer her!

Er barnet/barna dine ofte slitne og leie når de kommer hjem fra barnehagen?

Datteren min går i barnehage og har gjort det siden hun var 15 mnd, nå blir hun 2 år i morgen :) Hun stortrives, men merker at hun kan være litt sliten av og til når hun kommer hjem.

ja min er i bhg og vært det siden han var ca 1 år, er nå 2,5 år :-) ( men da han startet var det en liten familiebhg med bare 4 barn og nå går han i en litt større familiebhg med 10 barn) ja han er sliten etter dagen, men alikevel aktiv så det holder også på ettermiddagen. tror ikke de har vondt av å bli litt slitne, det betyr at de har fått brukt seg og utfoldet seg og det har de vel ikke vondt av.

min lille er en veldig aktiv kar og kjeder vettet av seg etter å ikke ha vært i bhg noen dager i strekk. så har ikke dårlig samvittighet for å sende han i bhg. I tillegg er bhg stengt jul, påske og i juli og dager det er noe som at vi har besøk i helga og de dro ikke før utpå dagen i dag og da fikk han fri :-)

Min begynte i bhg da han var 10mnd han.... Grøss og gru, men det gikk kjempe fint! Og han stortrives :) Leveres kl.08 og hentes mellom kl.14-15, har alltid en dag fri i uka også. Han lyser opp når han kommer dit, så det går veldig bra :)

Min begynte i bhg da han var 10mnd han.... Grøss og gru, men det gikk kjempe fint! Og han stortrives :) Leveres kl.08 og hentes mellom kl.14-15, har alltid en dag fri i uka også. Han lyser opp når han kommer dit, så det går veldig bra :)
Og ja, han er litt sliten når han kommer hjem, selv om han har såpass "korte" dager der...

Datteren min er i barnehagen, no dager fulle dager andre dager korte, og veldig ofte dn fridag eller to iuka! Hun er til tider sliten, mens andre dager veeeldig full av energi, er vell akkurat slik det er med oss etter jobb! Hun koser seg i barnehagen:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Mine var 9 og 10 mnd når de begynte! Storebror begynte på 60% og det var veldig fin start, så jeg syns det var ille når lillemor måtte begyne rett på 100%. Heldigvis var jeg veldig kjent med bhg og personalet siden storebror allerede gikk der! Trygt å godt for henne og :) Det får som regel veldig fint, mine stortrives :)

Men kunne jeg ha valgt hadde jeg venta litt med å sende de i bhg :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp