har du annika kommode?

Dollface

Forumet er livet
VIP
den som er 1 meter høy?

Fornøyd? henger den sammen eller bare jalla jysk-kvalitet?

har ikke kommoden, men jeg har sjenken og tvbordet[;)] Og det er et h*****e å skru sammen, men det sitter altså, når det er ferdig! men det er klart, skuffene i en kommode blir jo oftere brukt enn skuffer i en sjenk..
Jaja, du ble sikkert ikke klokere av det her[8D]

jeg har den!! Bruker den som TV-bord, og den er stødig!! Men kjøpte den brukt, så hun som hadde den før, skrudde ikke skuffene bra nok sammen.. men får pappa til å fikse det så blir det så bra så!!! Så synes den ikke er så halvgal jeg..[:)]

Jeg har den, og vi har skrudd den ordentlig sammen.
Den er god som gull, og veldig fin. Eneste, om det skulle være noe, synest jeg skuffene er noe trege å dra ut
(Men det kan jo selvsagt ha en sammenheng med skru-ordentlig-fast-alt-sammen.)
Også byttet jeg knotter, til hvite glassknotter. Veeeldig fint.

Vi har to stk og synes de er kjempefine! Det eneste negative er at det lett blir riper i dem, så når du skal montere (les: som tar en halv evighet) så er det lurt å legge delene og det du monterer oppå et tepppe eller lignende. Søster monterte på gulvet, og da hadde det ligget en bitteliten stein under den ene platen, og det ble et stygt merke. Vi har også byttet ut alle knottene, og det ble utrolig fint :) Kvaliteten ellers synes jeg er god. Merker ikke noe til at skuffene er spesielt trege. Romslige skuffer med plass til mye.

ORIGINAL: Bonia

Jeg har den, og vi har skrudd den ordentlig sammen.
Den er god som gull, og veldig fin. Eneste, om det skulle være noe, synest jeg skuffene er noe trege å dra ut
(Men det kan jo selvsagt ha en sammenheng med skru-ordentlig-fast-alt-sammen.)
Også byttet jeg knotter, til hvite glassknotter. Veeeldig fint.

vi har liatorp fra ikea i resten av stua, så bytter evt knotter til samme type som det.. skal ikke være en "bruke hver dag kommode" men nå har jeg to sånna store kasett-kasser oppå hverandre så gubben har funnet ut at de skal ut.. [8D]
er bare til oppbevaring av spill og diverse, så om skuffene er trege gjør ikke noe - kanskje T ikke snoke i de hele tiden da [:D]

Back
Topp