Har du angst?

vet ikke hva det kommer av, driver å jobber med det[:)]

Jeg har angst, sosialangst [:(]

Utrolig slitsomt, men går i terapi. Merker det går sakte men sikkert bedre.

hadde angst for å kjøre bil, men vet at eksponering for det man har angst for er beste terapi, så i sommer fikk jeg lappen - i dag har jeg til og med vært ute og kjørt på vinterføre!

Nei

Jatta......

Dødsangst. Det er den kraftigste.
Angst for teip og plaster.
klaustrofobi
edderkopper har jeg angst for... men får dårlig samvittighet om jeg dreper dem.
alt annet er bare sånt småtteri jeg klarer å jobbe meg gjennom [:)]

Angst for å måtte spy/svime av. Må alltid sitte så jeg kan komme meg fort ut, og alltid se hvor utgangen/doen er. Blir fort svimmel når jeg ikke har helt kontrollen. Glemmer nok å puste.

Telefonangst hvis jeg må ringe til ukjente, men det har faktisk blitt bedre[:)]

Angst for pinlig stillhet. Skravler i et sett(og kjempefort) om jeg blir nervøs. Folk må tro jeg ikke er helt rett[8D]

Har angst for å ta telefonen når den ringer
Har angst for å ordne ting selv som feks gå i banken å kjefte på dem når de roter med betalinger ol.

ja,sosial anst.... Å gå ned i sentrum eller være rundt mange folk som jeg ikke kjenner er hellt FORJÆVLIG!! [:(]
Om det er folk jeg kjenner som er rundt meg går det bra, men om der er noen jeg ikke kjenner så kjenner jeg angsten kommer...
Går til behandling for det å bipolar delen, akuratt nå er det angsten som er mest rettåslett plagsomt.
Får angst å være hjeme alene når det er mørkt, hunden hjelper lite for hu overfall av glede uansett hvem som kommer..

og så er jeg ikke så veldig glad i store åpne plasser... creeeeeeeeeeeepy...

Veldig enig med Nuffelitan. Kjenner meg veldig igjen! [&o]

ORIGINAL: lenemor

hadde angst for å kjøre bil, men vet at eksponering for det man har angst for er beste terapi, så i sommer fikk jeg lappen - i dag har jeg til og med vært ute og kjørt på vinterføre!

Så bra![:D]

Grattis!

Back
Topp