Har du alltid med barselgave?

Prox

Gift med forumet
om babyen har rukket å bli flere mnd gammel, om det er noen du ikke er så nære?

Ja, men det er mest fordi jeg elsker å kjøpe gaver til sånne små:)
Nå er det veldig sjelden det skjer da, kjenner jo ingen som får barn!
Jeg går bare og venter på at vennene mine kan få barn sånn at jeg kan kjøpe gave til dem:)

Ja synes det er riktig hvis en går på bedøk til vedkommende. Treffes en ved en tilfeldighet i samme sekskap etc så hadde jeg ikke gjort det:p

Jeg ville nok tatt med en liten ting.

Jeg fikk selv besøk av en gammel venninne som kom tomhendt og hadde invitert seg selv. Jeg hadde ikke forventet noe, men jeg ville ha tatt med noe til henne hvis rollene var byttet.

Ja synes det er riktig hvis en går på bedøk til vedkommende. Treffes en ved en tilfeldighet i samme sekskap etc så hadde jeg ikke gjort det:p
signerer :)

Ja, men det er mest fordi jeg elsker å kjøpe gaver til sånne små:)
Nå er det veldig sjelden det skjer da, kjenner jo ingen som får barn!
Jeg går bare og venter på at vennene mine kan få barn sånn at jeg kan kjøpe gave til dem:)

Sign!

Ja ville nok tatt med no hvis jeg kom for å se på babyen :-)

Har ei jeg ikke treffer så ofte, kanskje en-to ganger i året som fikk baby for 3 mnd siden. Skal nok snart treffes og kommer til å kjøpe en liten ting :-)

Ja, vi har alltid med det. :)

Ja, jeg tar med første gang jeg drar på besøk til dem:)

Ja, det synes jeg er en selvfølge:)

Ja det gjør jeg om jeg drar på besøk for å se babyen første gang :) Det trenger jo ikke være en stor og dyr gave, bare en liten oppmerksomhet :)

Ja har alltid med gave når jeg skal besøke noen og treffe babyen deres for første gang :D uansett om barnet er blitt ett år(Feks venner som bor borte) ;)

Ja, har med meg en liten ting hvis det er første gang jeg treffer bebien. Uansett hvor gammelt barnet har rukket å blitt :-)

Ville tatt med noe ja.

Back
Topp