Har du alltid hatt lyst på barn?

M

Moderator Steffen

Guest
Har du alltid visst at du ville ha barn en dag? Og når i livet du ville ha det? Eller er dette et ønske som først har kommet i senere tid? :)
 
Ja! Jeg har knapt kunnet vente på å bli gravid, har alltid hatt lyst til det. Så med en gang fast jobb, tomannsbolig og økonomi ellers var på plass, så slo vi til :)
 
Absolutt ikke. Jeg skulle aldri ha barn, og hadde informert samboer om dette.
Så ble vi gravid uplanlagt nå, og jeg surmulte helt til første ultralyd. Nå har hormonene tatt over og jeg elsker å ligge å kjenne på gutten som sparker inni der XD

V har god økonomi selv om jeg er student så er noen travle år i vente. Men men, det passer jo "aldri" å få barn :p
 
Ja ❤️ Var singel store deler av 20-årene og var fast bestemt på å reise til Danmark og «fikse det sjæl» hvis ikke drømmemannen dukket opp innen begynnelsen av 30-årene :p Heldigvis dukket han opp tre uker før jeg fylte 30 :joyful:
 
Alltid ønsket meg 2, og nå er nummer 2 på vei. De kom litt tidligere enn «planlagt». Fikk første når jeg var 23, og enda ikke ferdig med utdanningen. Men det gikk bra det også. Er nå ferdig utdannet og lillebror/lillesøster er godt på vei ❤️
 
Ja, alltid sett for meg 2 eller 3 barn. Og skulle ha barn før jeg fylte 25, bestemte jeg meg for når jeg var liten, og sånn har jeg alltid tenkt og sånn ble det. Venter andre jenta nå. Tror nok dette blir siste, selvom jeg aldri skal si aldri. Kan være vi prøver oss på en til om 3-4 år :joyful:

Sa her om dagen at dette var siste uansett, så sa samboer at han kjenner meg, og at om 3-4 år begynner vell praten om en til:shy:
 
Ja, alltid hatt lyst på unger. Hadde egentlig ønske om å bli mor tidlig, og i allefall før 25år. Sånn ble det ikke :( MEN etter at jeg egentlig hadde gitt opp håpet dukket plutselig den rette mannen opp ❤️ Vi fikk nr 1 da jeg var 35år, nr 2 da jeg var 36år og får nå nr 3 mens jeg fortsatt er 37år :)