Har du alltid hatt lyst på barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Har du alltid visst at du har lyst å ha barn en dag? Og når i livet du ville ha det? Eller er dette et ønske som først har kommet i den senere tiden? :)

Ja, har alltid hatt lyst på barn! Men vi hadde tenkt til å vente litt til med både nummer en og nummer to, men det er vel skjebnen at de kommer når de kommer [emoji28]

Har alltid hatt lyst på barn, helst skulle jeg fått de før, men traff ikke mannen før jeg var 26, litt vanskelig å få barn før jeg møtte han [emoji23]

Edit: man kan selvsagt få barn med andre, men møtte ikke han jeg ville ha barn med før jeg var 26 [emoji85][emoji23]

Nei ville aldri ha det.... ville egentlig ikke med nr 1 heller,stygt å si det men... Heh. Har ikke villet før nå egentlig. Men det har nok mye med å gjøre at jeg ikke har vært sammen med noen som jeg har villet hatt barn med

Har alltid visst at jeg ønsket barn. Ønsket egentlig barn 3-4 år før vi fikk første, men syntes det var en fordel å bo i samme land før vi begynte med familieforøkelse :p

Ja og nei.

Ønsket barn sterkt da jeg fikk 1 og 2.
Deretter gikk det 9 år før jeg fikk lyst på fler.

Ja. Alltid ønsket meg barn og gjerne tidlig. Men når jeg møtte mannen min så fikk jeg en annen ro og ønsket å vente til jeg var værtfall 27. Hadde en del ting jeg ville få gjort først. Første kom likevel når jeg var 21. Er 27 når tredje og siste kommer så ble litt endring i planene. Har hus, økonomi og jobb i orden og er nå gift så fikk det slik vi ønsket bare i en annen rekkefølge en først planlagt :)

Jeg hadde aldri et særlig stort ønske om å få barn, men kunne heller ikke se for meg det å bli gammel uten å ha en familie "under seg". Men etter vi bestemte oss får å prøve kom ønsket om barn veldig sterkt.

Ingen av oss har hatt lyst på barn, vært sammen i 8 år. Men for ca. 1.5 år siden kom det andre tanker snikende, og nå klarer jeg nesten ikke vente. Har mistet en gang, og da skjønte vi at dette var noe vi virkelig ville. Gleder meg til å oppleve dette sammen med han og krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen.

Jeg har aldri ønsket meg barn. Ikke før jeg ble gravid og mistet den første gangen. Da skjønte jeg hvor sterkt jeg ønsket det likevel.

Alltid hatt lyst på barn, og jeg har vell vært den som har «mast» mest om det. Samboeren min har vell hatt betraktelig mindre hastverk.

Plutselig ble vi enige om å prøve, siden min søster og mamma slet med å bli gravide (jeg og søs er prøverørsbarn).

Lite var vi forberedt på at vi skulle slå spikeren på hodet ved første forsøk, hahah Så nå sitter jeg lettere sjokkert over at jeg plutselig sitter midt oppi det hele og han er vell den som har taklet den gledelige nyheten best og roligst. Hehe.

Men jøss som vi gleder oss til en ny del av livet!

Elsker barn! Alltid gledet meg til den dagen det skulle bli min tur. Det var uansett en liten overraskelse nå da vi hadde planer om å vente noen år og brukte prevensjon. Vi gleder oss uansett så mye:Heartred

Back
Topp