Har du alltid EL-smerter?

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Eller går EL forbi uten at du merker noe spesielt på kroppen?

Her er det varierende.. denne mnd merket jeg ingen smerter, men merket på kroppen at jeg var varmere.
 
Jeg pleier å kjenne det, men ikke hver gang. Forrige måned visste jeg feks kun når EL var fordi jeg testet. Da hadde jeg ingen smerter. Mens jeg kjente verking denne syklusen.
 
Variere veldig hos meg, fra sterke smerter til ingenting! Denne gangen kjente jeg ingenting:happy:
 
Jeg vet at vi som har endometriose (og som følgelig også har sterkere smerter under menstruasjon) også kan kjenne sterkere smerter under eggløsning. Mine EL-smerter har ofte vært såpass sterke at jeg har måttet benytte meg av Paracet, faktisk. Helt sykt verking i eggstokksiden (varierende fra hvilken eggstokk som slipper egget) ut i sidene, korsrygg og av og til ned i lysken/benet.
 
Ja, kjenner bedre at jeg har el enn mens. Smertene er mer intense både i magen og i ryggen enn når jeg har mens.
I tillegg får jeg alltid en del el-slim.
 
Maren90, er det en grunn til du er uenig i det jeg sa?:hilarious:
 
Jeg vet at vi som har endometriose (og som følgelig også har sterkere smerter under menstruasjon) også kan kjenne sterkere smerter under eggløsning. Mine EL-smerter har ofte vært såpass sterke at jeg har måttet benytte meg av Paracet, faktisk. Helt sykt verking i eggstokksiden (varierende fra hvilken eggstokk som slipper egget) ut i sidene, korsrygg og av og til ned i lysken/benet.

Har også endometriose, og jeg har også smerter ved el. Mest på venstre side, så merker bedre når det er el der enn høyre. Veldig snodig. Også vandt med sterke mens smerter
 
Back
Topp