Har du adventskalender til deg selv eller mannen?

En tråd i 'Høytider' startet av Ugglyya, 26 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. RoseBusk Glad i forumet

Hva da? Trenger tips :)

2. Cimb Glad i forumet

Øl kalender til mannen :)

3. Mama Bear Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna2014

Ja, vi har pakkekalender og Flax kalender. :)

4. Moderator Kristin Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Hvilken kalender har dere selv? Får dere mannen til å ordne til dere?

• Liker Liker x 1
  5. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Lager pakkekalender. Har i sokker, kopper med morsom tekst, sjokolade, gavekort (type 10 klemmer, sove lenge, filmkveld) etc.

6. filifjonka Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Har til mannen, er så koselig! Jeg får ikke av han, han hater handle gaver men merker det gjør ingenting :)
    Kaffe, godteri, øl/brus, proteinbarer, sokker, hårgelé, andre kroppsprodukter, genser, 1.12 får han alltid sjokolade kaldender så han har to :p

7. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Jeg lager pakkekalender til mannen. Ikke 24 gaver, men kanskje det blir 12 til hver på han og baby?

8. Aaavinter Elsker forumet Oktoberfruene 2018

Får pakkekalender av mamma:)

Har ønsket meg at det kan godt være noen pakker innimellom til lillesnuppa og mannen også og det få vi:) så det blir vell nesten familie pakkekalender:santa:rendeer

9. Prinsessa- Forumet er livet Marsipanene 2019 VIP Sommerfuglene

Pleier å ende med flax kalender ....

10. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Vi kjøper hver vår flaxkalender :p

11. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Babor til meg og flax til mannen

12. Augustinaen Forumet er livet Junilykke2018

Mannen pleier å kjøpe body shop kalender til meg.. må innrømme at jeg ikke pleier å ordne til han :p

13. Ørkenblomst Forumet er livet Oktoberfruene 2018

Øl kalender til ham, te/sjokolade kalender til meg.

14. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Blir vel en Flaxkalender på hver av oss tenker jeg.

15. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februar 2020

Vi har pleid å få av mødrene våre :hilarious: Men nå har vi fått barn, så planen er at de samarbeider om en til henne istedet. Vi har ikke pleid å ordne til hverandre, tror ikke vi begynner med det heller.

16. marri86 Glad i forumet

Mannen begynte med en til meg for 4 år siden. Men vi tar annenhvert år til hverandre.
    Det er mest aktiviteter vi skal gjøre for hverandre/sammen, men og litt pakker. Alt etter hva den som lager den bestemmer.

I år er det min tur, og siden jeg har termin ved årsskiftet,så får han bare pakker iår (unntakstilstand,fordi formen min er helt ræva nå. Får ikke gjort noe som helst)

Denne kalenderen har vi og laget en versjon av til ungene. En aktivitet/koseting hver dag til jul. Det kan være baking,julefilm, juleverksted, vadke huset, pynte til jul eller besøk/opplevelser.

Trenger ikke koste mye

17. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Jeg har ikke. Men kunne ønske jeg hadde

18. Lil-17 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Nei.

Edit: eller... får sjokoladekalender av mannen da :p

19. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 Himmelbarn VIP Assistert-jentene

Jeg har tekalender :D

20. Krølle88 Forelsket i forumet It's gonna be May 2019

Dette er første julen vi bor sammen, så ser nå at jeg må ligge inn et ønske :D

Del denne siden