Har du adventskalender til deg selv eller mannen?

Ja, vi har pakkekalender og Flax kalender. :)
 
Lager pakkekalender. Har i sokker, kopper med morsom tekst, sjokolade, gavekort (type 10 klemmer, sove lenge, filmkveld) etc.
 
Har til mannen, er så koselig! Jeg får ikke av han, han hater handle gaver men merker det gjør ingenting :)
Kaffe, godteri, øl/brus, proteinbarer, sokker, hårgelé, andre kroppsprodukter, genser, 1.12 får han alltid sjokolade kaldender så han har to :p
 
Jeg lager pakkekalender til mannen. Ikke 24 gaver, men kanskje det blir 12 til hver på han og baby?
 
Får pakkekalender av mamma:)

Har ønsket meg at det kan godt være noen pakker innimellom til lillesnuppa og mannen også og det få vi:) så det blir vell nesten familie pakkekalender:santa:rendeer
 
Mannen pleier å kjøpe body shop kalender til meg.. må innrømme at jeg ikke pleier å ordne til han :p
 
Blir vel en Flaxkalender på hver av oss tenker jeg.
 
Mannen begynte med en til meg for 4 år siden. Men vi tar annenhvert år til hverandre.
Det er mest aktiviteter vi skal gjøre for hverandre/sammen, men og litt pakker. Alt etter hva den som lager den bestemmer.

I år er det min tur, og siden jeg har termin ved årsskiftet,så får han bare pakker iår (unntakstilstand,fordi formen min er helt ræva nå. Får ikke gjort noe som helst)

Denne kalenderen har vi og laget en versjon av til ungene. En aktivitet/koseting hver dag til jul. Det kan være baking,julefilm, juleverksted, vadke huset, pynte til jul eller besøk/opplevelser.

Trenger ikke koste mye
 
Nei.

Edit: eller... får sjokoladekalender av mannen da :p
 
Jeg har tekalender :D
 
Dette er første julen vi bor sammen, så ser nå at jeg må ligge inn et ønske :D
 
Back
Topp