Har dokker husdyr og barn?

Vi har ei jente på snart to, en katt og to hunder.
De går alle fint overens, men den ene hunden syns det kan bli litt mye noen ganger. Det er en gammel hund og den har aldri vært glad i barn.
Alt i alt går det kjempefint, men vi følger alltid med
 
Ja har hund , de elsker hverandre ❤️
Hunden sitter i trappa å venter på at kengubarnet skal stå opp om morningen
 
To ponnier. Frøkna på tre digger dem, og de digger henne ❤️ De går nesten som husdyr, de har vært her på overnatting :D
 
Har 3 (snart 4) barn og 2 katter. Kattene holder seg ute eller gjemmer seg når barna er våken. De er ikke så veldig kosete av seg.

Barna lar kattene være i fred :)
 
Ja, hunder, og det går veldig bra. Morsomt å se hvor mye kontakt ettåringen tar med dem, og legger de seg ved siden av oss så koser han med dem, og er så forsiktig og flink. :)
 
En katt og to unger. Takk og pris for at hun er så snill, jeg prøver for harde livet å lære minsten hvordan å kose en katt, ikke dra i pelsen osv :banghead: jeg følger alltid godt med, men da helst pga han og ikke katten (ja, jeg vet at hun er et dyr og kan gjøre ting, men stoler mer på henne enn på minsten :facepalm:)
 
Har to katter og en hund. De går godt overens. Eller. Dyrene bryr seg ikke så mye om babyen, som for så vidt er bra :) babyen liker ihvertfall dyrene veldig godt!
 
To katter og én hund.
Både kattene og hunden eeeelsker kos. Når kattene får nok går de ut. Hunden får aldri nok kos. :p
 
Vi har en katt på 3 år og ei snuppe på 2 år. Katten er av den engstelige sorten, men har blitt enoemt mye roligere etter at vi fikk barn faktisk. Fra å hoppe til av den minste lyd og sjeldent ha ro nok i kroppen til å kose, så har hun, riktignok med mye tilvenning fra vår side, nå ro nok til at hun kommer og legger seg i sofaen mens jeg og frøkna leser eller ser barnetv. Hun lar seg bli klappet, kost med og innimellom lugget, uten å så mye som å heve et øyenbryn og er blitt en utrolig herlig katt. Hun har sine egne tilfluktssteder med seng/tepper der ikke frøkna kommer til, og vet at hun står fritt til å trekke seg unna når det blir nok.
 
Vi har katter. Den ene holder seg laaangt unna småbarn, men lar eldstebarnet vårt kose/ligge inntil henne så lenge hun er stille og rolig.

Katt nummer to vil gjerne sitte på fanget samtidig som babyen, og finner seg stort sett i å bli dratt i pels og ører, men kan komme med et dask (og litt klør) når den blir irritert. Så det har hendt at hun har noen små rift i huden. Vi passer derfor alltid godt på dem når de er i nærheten av hverandre (men stort sett finnes ikke katten interessert i babyen, han vil bare ha oppmerksomhet fra voksenpersonen som holder ungen...).
 
Ja har katt, fugl og hund. Katten er veldig nyskjerring på fugl, hunden vil leke med katten og katten er reservert men allikevel nyskjerring på hunden. Går greit, hunden og katten går i sirkel rundt hverandre selv om hunden prøver seg innimellom å få med katten i lek :)
 
Barn og marsvin. Helt topp!
 
Back
Topp