Har dokker fått innkalling

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
t ordinær ul i posten? Æ ska 15 August å e da over 20 uka på vei

Har ikke fått enda, men jeg skal til tidlig ultralyd på kvinneklinikken på onsdag neste uke, så regner med at det kommer i posten etter det! :) 

eg skal 28 august, e då 18 veker :)

Skal 31 juli, og er da 16+6:) Litt tidlig, men det gjør ikke meg no.

Har fått time den 17. august :) Er da imellom 18-19 uker :)

fått 30 august. fikk inkallingen for 3 uker siden! da er jeg akkurat 18 uker. Men vært på mange UL allerede da. Hver eneste lege på gyn vil jo sjekke at alt er bra med barnet. Virker som om de ikke stoler på hverdandres vurdering

Fikk innkallelse i uke 8. Skal 21. august når jeg er 19+2

fikk i posten i dag. Fått time 30 aug. Mener jeg er 18+1 da. Flott det.. 6 uker igjen. Syns tiden går fort nå.. Er jo samtidig som jeg begynner i jobb igjen, og det er jo like rundt hjørnet =(

Fikk innkallelsen for vel 3 uker siden.

Skal til Ultralyd onsdag 1.august, og det er ikke lenge igjen nå :):):):)

DA er jeg etter mine beregninger 18+ 4 på vei :)

Her ble søknad om fødeplass sendt i dag da jeg hadde første time hos jm siden uke 6 i dag. Så da kommer det kanskje i løpet av neste uke.

Fikk innkalling for ei god stund sia, skal 7.aug. Da er jeg 18 uker i følge tidlig ul.
3 uker igjen i dag

Skal i vei 4 september, er da 19+ 1 åper jeg :)

Jeg fikk innkallingen samtidig som tilbudet om fødeplass. Skal den 24 august, da er jeg 18 + 4. (eller 17 + 4 i følge UL funn)

Fikk i posten i dag og skla den 15 august jeg også :)
Da er jeg litt under 20uker.

-Exotic- skrev:
Fikk i posten i dag og skla den 15 august jeg også :)
Da er jeg litt under 20uker.

Koselig at vi ska på samme dag :)

Skal den 23. august :) 

Føler brevet har hengt på tavla en eeeevighet - skal avsted 1. aug og er da inntil videre 18+1 :) Så får vi vel se om det stemmer sånn nogenlunde..

fikk innkalling forrige uke men måtte bytte kl slett så skal 30august er da 18+2 ifølge tidlig ul og 19+4 ifølge mens termin

Back
Topp