Har dokker dyr?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Vi har et nydelig hamster :love017 Har ikke inntrykk av at han bryr seg om magen. Jeg har vært gravid siden før vi fikk han da.

Har en ett år gammel hannkatt som fotfølger meg OVERALT, og som kan finne på å "grine" utenfor badedøra om jeg er frekk nok til å gå på do alene/dusje :laughing002

Flere hunder. Veldig fin gjeng. De eldste passer på at jeg har det bra. De roer ned de minste om de er for styrete. Kan også legge seg inntil meg å varme seg/meg om det er kaldt.

Har en hund. Utenom at hun gjerne vil snuse meg mer i skrittet enn vanlig :hilarious:, så merker jeg ingen endring i væremåten hennes :p

Har en hund, tre år gammel tispe. Kan ikke si jeg har sett noen særlig endring - hun har alltid vært veldig vár på menneskers følelser, kommer inntil og trøster om noen er syke, triste, eller gråter. Jeg kaller henne bare min lille terapihund. :happy::Heartred

Har en katt :cat: Hun er litt typisk katt og bryr seg når der passer henne, men hun har skjønt at det er noe som skjer. Mer spent på når vi kommer hjem med babyen, hvordan hun oppfører seg da :woot:

Vedlegg

• 20181224_102435.jpg
    20181224_102435.jpg
    23,9 KB · Visninger: 4
Har en katt, han reagerte litt i begynnelsen og ble mer kosete. Nå er han vanlig igjen :)

Back
Topp