Har dokker det ryddig heime?

M

Moderator Marte

Guest
...eller er eg den einaste som føler at det flyter litt utover med små barn?
Korleis klarer dokker å motivere dokker sjølv til å halde det ryddig?
Del dine beste tips med meg! Eg trenger det.
 
Flyter eksgremt utover... Derav tråden om å ta oss sammen flylady-inspirert. Jeg skal forsøke å komme igang igjen
 
Her er det ryddig noen steder og kaos andre steder. Det er bare jeg som er ryddig. Mannen bare stapper ting inn der det er en ledig plass. Jeg mister helt oversikten. Og dette er før vi får barn..
 
IMG_5798.JPG
Skjønner ikke hva du mener :p
 
I perioder er det ryddig i iallefall en av etasjene. :hilarious: Men vi er to rotehoder da ...

Hos oss ble det ryddigere etter at vi fikk barn, motiveres av at det oftere kommer uanmeldt besøk. :laughing002
 
Nope, det er sjelden. Det er rent da, så får det bare være litt rot. Trives egentlig greit med det sånn.
 
Nei, her flyter det! Min barnløse svigerinne sa faktisk at om hun kom til et barnehjem som var strøkent så hadde hun virkelig begynt å lure. Det skal se ut som at det bor barn der.
 
Her er det rent, men rotete. :p Spisestubordet er fullt av ting som er til dåpen vi skal ha om 2 dager, alt av dekorasjon og dilldall, så bare vi kommer over helga blir det ryddig der.. eller ryddigere. Nå er jo mini bare 4.5 mnd så er ikke han som roter med leker over alt enda, men blir mer av at vi ikke har tid eller orker til å rydde enhver ting. Samboer ELSKER å ha det ryddig, mens jeg gjør det bare når jeg får nok motivasjon, typ vi skal få besøk. Men ellers til hverdagen nå prioriterer vi ikke at det skal være ryddig.
 
Vi har det ikke ryddig, men jeg / vi jobber ganske hardt for at ikke det skal være veldig rotete heller. Har lyse gulv som alt syns på, og for at robotstøvsugeren skal få gjort jobben sin må vi rydde unna, det er faktisk god motivasjon.
 
Rotete overalt. Ikke sånn at du ikke kommer frem, men det er hjørner med tårn på alle bord og leker over det hele. Midt i litt flytteprosess så det er ikke det helt store fokuset på rydding akkurat nå. ;)
 
Back
Topp