Har dokker begynt å gjere det klart til babyen kommer?

M

Moderator Marte

Guest
Januar nærmar seg med storkskritt!
Har dokker begynt å gjere alt klart? Satt opp senga? Vaska klær?
Eller føler dokker at dokker har god tid endå? :)
 
Føler jeg har veldig god tid enda :) ikke gjort noen ting, ikke kjøpt noen ting heller :) men dette er nr to og han/hun skal uansett arve av storebror :)
 
Tenkte jeg skulle vaske det lille jeg har kjøpt av klær om ikke så lenge. Siden vi nå har kjøpt og satt opp kommode til han. Resten av baby tingene står godt gjemt.
 
Har ikke gjort noen ting egentlig :p føler jeg har god tid og vi har jo det meste liggende fra forrige, da da er det ikke så stress :happy:
 
Har de aller fleste tingene i hus, men vi skal flytte så senga og tingene blir ikke satt sammen før vi er flyttet.. evt om han skulle komme før har vi ikke noe valg, men
 
Vi har satt opp senga, og kjøpt vogn og noen småting. Jeg begynner å bli stressa, men samboer ser ut til å ta alt med knusende ro. Jeg vil gjerne ha han med på handlinga og få det meste klart, helst i går :p
 
Vi har kjøpt alle de store, nødvendige tingene. Men alt ligger i esker og flatpakket enda. Vi må flytte først, så når det er gjort kan vi endelig begynne å gjøre klart til de små[emoji1374]
 
Har arva masse klær fra diverse folk, så har sortert det etter størrelser i en kommode på det som blir barnerommet. Så skal jeg vaske størrelse for størrelse når stellebordet kommer på badet tenkte jeg. Seng har vi også satt dit fordi jeg kom over en til 100 kr på finn :) ellers mangler vi litt enda... Følger med på finn for å finne vogn :)
 
Med 11 uker til termin i dag er det 8 uker til permisjon, så føler jeg fortsatt har god tid :)
Men tenker å begynne i starten på november eller noe slikt :)
 
Vi har et rom som må pusses opp til barnerom, iom at badet er litt lite så skal stellebord være på rommet tenkte vi :)

Skulle ønske vi hadde kjøpt noe klær men den gang ei :( Samboer er ganske streng der, han vil vente til siste liten.. Såpass at jeg drømte inatt at vi fikk babyen og ikke hadde noe klær til han så jeg måtte være med på senteret å handle dagen etter fødsel.

Han mener vi har sååå god tid. termin i begynnelse av januar, så babyen kan faktisk komme fra 18 desember av, og sånn som jeg har forstått det på andre gravide vil du ikke rote rundt etter baby tøy når du er 8 mnd gravid XD
Har forøvrig barnevognen, grindseng arver vi og har bestillt strikketøy så han har godt med klær.

Har ikke kjøpt noe annet
 
Vi har et rom som må pusses opp til barnerom, iom at badet er litt lite så skal stellebord være på rommet tenkte vi :)

Skulle ønske vi hadde kjøpt noe klær men den gang ei :( Samboer er ganske streng der, han vil vente til siste liten.. Såpass at jeg drømte inatt at vi fikk babyen og ikke hadde noe klær til han så jeg måtte være med på senteret å handle dagen etter fødsel.

Han mener vi har sååå god tid. termin i begynnelse av januar, så babyen kan faktisk komme fra 18 desember av, og sånn som jeg har forstått det på andre gravide vil du ikke rote rundt etter baby tøy når du er 8 mnd gravid XD
Har forøvrig barnevognen, grindseng arver vi og har bestillt strikketøy så han har godt med klær.

Har ikke kjøpt noe annet

Her har han ikke akkuratt hatt så mye å si med klær osv jeg har handlet og funnet masse tilbud og gode deals, og det virker som han er fornøyd med det
 
Jeg har vasket klær, for det er så utrolig kjedelig og unner ikke meg selv å drive med det når jeg blir ennå noen kilo tyngre og mer utålmodig!!:p Nå gjenstår det kun å pusse opp barnerommet så vi kan flytte alt på plass <3
 
Vi har et rom som må pusses opp til barnerom, iom at badet er litt lite så skal stellebord være på rommet tenkte vi :)

Skulle ønske vi hadde kjøpt noe klær men den gang ei :( Samboer er ganske streng der, han vil vente til siste liten.. Såpass at jeg drømte inatt at vi fikk babyen og ikke hadde noe klær til han så jeg måtte være med på senteret å handle dagen etter fødsel.

Han mener vi har sååå god tid. termin i begynnelse av januar, så babyen kan faktisk komme fra 18 desember av, og sånn som jeg har forstått det på andre gravide vil du ikke rote rundt etter baby tøy når du er 8 mnd gravid XD
Har forøvrig barnevognen, grindseng arver vi og har bestillt strikketøy så han har godt med klær.

Har ikke kjøpt noe annet
Skjønner godt at du vil ha noen klær i hus snart. Men hvis du ikke får overtalt sambo før nærmere, og han ikke er helt happy med at du tar saken i egne hender, kan dere jo kjøpe litt på nett? Istedenfor å styre rundt når du er høygravid, og det attpåtil er tid for juleshopping? Juleshopping og masse folk er forresten også et godt argument for å handle inn ting nå;)
 
Vi har et rom som må pusses opp til barnerom, iom at badet er litt lite så skal stellebord være på rommet tenkte vi :)

Skulle ønske vi hadde kjøpt noe klær men den gang ei :( Samboer er ganske streng der, han vil vente til siste liten.. Såpass at jeg drømte inatt at vi fikk babyen og ikke hadde noe klær til han så jeg måtte være med på senteret å handle dagen etter fødsel.

Han mener vi har sååå god tid. termin i begynnelse av januar, så babyen kan faktisk komme fra 18 desember av, og sånn som jeg har forstått det på andre gravide vil du ikke rote rundt etter baby tøy når du er 8 mnd gravid XD
Har forøvrig barnevognen, grindseng arver vi og har bestillt strikketøy så han har godt med klær.

Har ikke kjøpt noe annet

Høres nesten ut som min samboer. Han mener også at vi har god tid, mens jeg er skikkelig giret på å få gjort alt NÅ! [emoji28]
Har heldigvis fått handlet bittelitt klær, men skal få med meg mannen på shopping om 2 helger, da blir det bilstol, stellebord ++++, hente seng, kjøpe diverse til stell og seng [emoji2]
 
Har kjøpt inn det meste, nå har jeg fått beskjed om å ikke kjøpe mer, da familie og venner har lyst å gi litt gaver også[emoji28] Vasking av klær tenker jeg at jeg gjør nærmere jul når rommet forhåpentligvis er klart[emoji1]
 
Tenkte å rydde på et rom slik storebror kan få junior seng og flytte ut av rommet vårt og sengen min snart... handlet litt brukt små ting ellers nada ingen ting...
 
Back
Topp