Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
tja, jeg hadde tatt et par baileys for mye. Vi var i hellas og var ute å spiste middag. barnet vårt lå å sov, og sambo var edru. Nærmeste jeg har vært full barnet. hadde drit dårlig samvitiighet[:(]
Ja, en gang.
Vi hadde barnevakt mens vi var ute,
knerten pleier å sove natta gjennom, men gjorde ikke det denne ene gangen.
Vi bytta bleie før han sov videre.
Vi er ikke ofte ute, og enda sjeldnere uten å ha barnevakt hele veien til neste dag og vi er edru, men det lar seg ikke gjøre alltid å få det til perfekt!
nei, kan ikke være full nær barn, da må hvertfall den andre ta seg av barnet. Det kan vel virke skremmende at mamma eller pappa er så annerledes enn vanlig. + at man bør kunne ta raske beslutninger i tilfelle sykdom o.l.
1 gang. Jeg kom hjem i 5 tiden på morgenen. Da hadde han våknet og kommet inn på badet, der jeg satt på do. Jeg var ikke dritings, men synlig beruset var jeg. Om han husker noe av det aner jeg ikke, han var stupe trøtt og babblet like mye tull som morra, og sovnet kjapt etter på.
Pappan var edru da, men han lå og sov, enset ikke at jeg hadde komme hjem.
Altså, min søster og daværende svoger skulle passe han ei natt mens jeg var ute.. Alt pleide å gå helt fint, men denne natta våkna han og ikke talom at de klarte å roe han.. Så da måtte jeg jo hjem og sitte med han.. Gikk fint det, han sovna på et blunk. Og han var såvidt over 1 år gammel, men de merker vel kanskje at noe er annerledes likevel.