har ditt barn fått sin første tann?

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
ja overskriften sier sitt [8D]

snuppa mi fikk si første tann i dag
men hun har åsså plagdes i noen dager nå før den endelig kom fram..
regner med nr 2 kommer ganske snart også (for om jeg ikke husker feil kommer vel dem 2 nede ganske samtidig??)

ORIGINAL: malinl88

regner med nr 2 kommer ganske snart også (for om jeg ikke husker feil kommer vel dem 2 nede ganske samtidig??)

Kva teikn hadde jenta di i forkant?

Nei, ingen tann her og tror heller ikke det kommer noen i nærmeste fremtid!

hehe :) har ikke kommet noen tann enda her, men har trodd at det skulle ha kommet leeenge! hendene er konstant i munnen, helt umulig å få jenta til å ikke ha de i munnen.. så kanskje kommer det noe snart nå? har vel kanskje sagt det i snart 2mndr nå..[;)] [:)]

Nope.

ja den kom tidlig denne uken [:)]

Nei ikke enda men tror den er like rundt hjørne,hun klør vertfall som en gal inne i munnen og sikler noe grusomt

Nope, og ikke ser jeg antydning til noen tannebisser.

Vet ikke heelt hva jeg skal stemme på avstemninga, for det er RETT før tanna popper opp nå[8D] kan merke to framme i underkjeven og den ene har begynt å titte fram.. så tror bare det er snakk om noen dager før jeg ser de ordentlig[8D].. så jeg tror jeg svarer ja på avstemninga=)

Jepp[:D]han fikk 2 tenner nede for 2 måneder siden.Og nå er det 2 oppe på tur

Nei [:)]

ORIGINAL: pingri

ORIGINAL: malinl88

Kva teikn hadde jenta di i forkant?

spist MYE på hendene sine, (hugd etter hendene mine), veldig suttrete å vanskelig for å sove (men heldigvis på dagtid da) også har hun sikklet noe enormt

Nope[:)]

Er nok like rundt hjørnet,kjenner noe hardt oppi der[:D]

Back
Topp