Har dine pupper forandret seg?

frøken!

Betatt av forumet
Det har ikke mine.... Verken i størrelse eller i farge på/rundt brystvortene. Er 6+5 i dag, og får litt hetta når jeg ser det står på dagens oppdatering på siden min her på babyverden at området rundt knoppene skal både ha blitt mørkere osv. Har ikke kjent noe som helst til ømhet ennå heller, og klarer bare ikke å huske når ting skjedde forrige svangerskap. Er det flere som heller ikke ser eller kjenner noen forandringer??

Hei!

Har akkurat samme som deg, jeg er 5+5 i dag og har ikke antydning til ømme bryster... Det hadde jeg derimot forrige gang, da hadde jeg sa i uke 6. Og merket ømme bryster fra da jeg skulle hatt mensen.. Så du er ikke alene! :-) 

For å slenge på, jeg venter på tidlig UL nå, fordi jeg hadde 1 dag med kraftig blødning for 1 uke siden. Siden jeg aborterte sist svangerskap ble jeg noe engstelig og fikk meg en legetime. Legen sier jeg er gravid til det motsatte er bevist, så vi får håpe det fortsatt er en spire der :-) Etter blødingen har testene blitt mye sterkere, så jeg håååper virkelig alt er som det skal :-) Har du hatt noe blødning? Virker som det kan være ganske vanlig i starten..

Håper det fortsatt er en spire der inne hos deg! Får sette sin lit til det legen sier... Jeg har ikke hatt noen blødninger, og symptomene ellers med kvalme og slikt har bare blitt sterkere og sterkere. Men man er jo så redd for at noe skal være galt, og analyserer alt mulig rart. Håper jeg kjenner/ser noe snart...

Uansett godt å høre det er flere! :) Og siden prøvene dine er sterkere nå, må man bare håpe og tro alt er bra! Lykke til på ul!

Jeg merker ingenting, er 7+1 idag. Forrige gang merket jeg heller ingenting før langt inn i svangerskapet. Er ikke sikker på når det kom, men husker at det ikke var noe forskjell da jeg var på ultralyd i uke 18. Så det trenger ikke bety at noe er galt.

Dunja skrev:
Jeg merker ingenting, er 7+1 idag. Forrige gang merket jeg heller ingenting før langt inn i svangerskapet. Er ikke sikker på når det kom, men husker at det ikke var noe forskjell da jeg var på ultralyd i uke 18. Så det trenger ikke bety at noe er galt.

Takk! Er så godt å høre! :D Da satser man på at alt er bra her...

~*LilleBlomst*~ skrev:
Ja, mine har blitt større. Rimelig ømme hele tiden.

Samme her :-)

Jeg har ømme pupper, men de har ikke blitt større. Heller ikke noen forandringer med brystvortene. Er 7+2 :)

Hei, mine bryst ble ømme og harde i uke 6 og når j våkner på morningen nå er de skikkelige ømme, klem

Det er fryktelig individuelt når/om man får de symptomene som står at gravide skal ha. Er det samme som at noen er kvalme og noen er ikke.. Ikke noe å være redd for. Mine bryster har blitt betydelig større og er ganske så ømme.

5+5 og her er de ømme, men kan ikke se stor forskjell.

Nix, ingen forskjell her, er 7+3 ;)

Mine har vokst veldig fra ca uke 5. Nå har jeg problemer med å få plass i bh'en. Det var så og si bare skinn igjen etter forrige amming, men virker nå som om de er klare til å amme når som helst :P Noen fargeforskjell har jeg aldri hatt/fått. Sikkert veldig individuelt :)

Mine er ømme og tunge.. De er også helt blåe av blodårer :p brystvortene har også blitt litt mørkere.

De er blitt større og ekstrem vonde. Nesten så jeg ikke vil ta av meg bh`en om kvelden for da kan jeg nesten begynne å grine så vondt som det er..

~*LilleBlomst*~ skrev:
Ja, mine har blitt større. Rimelig ømme hele tiden.

Det samme gjelder meg..

Er 9+2 jeg o ingen forandring her,men no ammer jeg enda jeg..... så kanskje derfor...

Ja! Skikkelig vonde og mye blod årer. Og i dag la jeg mere til brunere "stivere" vorter. Og fyldigere. ;)

Back
Topp