Har dette blitt et vanlig navn?

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet

Madinka skrev:
Første gang jeg ser/hører det. Litt uvant, men absolutt interessant :-)

Åja:) Jøss, nå ble jeg overrasket. Trodde det var veldig poppis for tiden:) Liker det veldig godt jeg da, og lurer litt på om vi skal velge det!

Jeg følger kanskje ikke så godt med jeg da :-)

Vi har såvidt begynt å fundere på navn (vet ikke hvilket kjønn det blir), men sømfarer ikke navnesider (ennå) ;-)

Det er iallefall i ferd med å bli et vanlig navn, er absolutt ikke nytt for meg.

Kjenner ingen med det navnet, men har lest det her inne på babyverden noen få ganger ja..

Jeg kjenner en Emilian, så i hodet mitt høres det helt vanlig ut. Men jeg har ikke hørt om fler, så så vanlig er det nok ikke. :)

Kjenner ein Emilian som begynner i første klasse til høsten, så for meg er det ganske vanlig.

giggsy skrev:
Det er iallefall i ferd med å bli et vanlig navn, er absolutt ikke nytt for meg.

sign

For meg blir det Emilia med N bak for å få det til guttenavn. Ikke pent i mine ører!

xlosk skrev:
Kjenner ingen med det navnet, men har lest det her inne på babyverden noen få ganger ja..

jeg kjenner ingen som heter det, men sambo ville bruke det på både Linus og Viljar. Men jeg liker det ikke kjempegodt, og storesøster heter Emilie, så ble litt for likt.

Jeg kjenner ingen som heter det men har hørt det før.

Vår sønn i magen heter Kasper Emilian

Miss Fat skrev:
For meg blir det Emilia med N bak for å få det til guttenavn. Ikke pent i mine ører!

hehe.. hver sin smak

Eller om man tenker litt mer gutt.. Emil med ian bak... to guttenavn slått sammen 

giggsy skrev:

Vet ikke om jeg har hørt det navnet noe særlig, men Emilio er et navn jeg føler går igjen...

Synes det var et søtt navn :)

Kjenner 3 stykker som heter det, og vet om et par til.

Synes det er et veldig vanlig navn, og ikke noe vi selv hadde valgt :)

Back
Topp