Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har det vært forskjell på hvor tidlig du fikk positiv test fra ulike graviditeter?
Dere som har flere graviditeter bak dere og som har testet mer enn på bare IKM dagen. Hvor tidlig fikk du positiv test i de ulike graviditetene dine? Har det alltid vært ca likt eller har det variert veldig?
Stort sett vært 10 dpo alle gangene, aldri fått tydelig positiv før det. Men har som regel også testet annenhver dag, så 8 dpo negativ, 10 dpo positiv ... Vært gravid 7 ganger.
Fikk tidligere positiv med 1 og 2 enn med 3. Lavere HCG med nr 3 enn nr 1 ved 4+2, men nr var innsett av frossen blastocyst så lurer på om den festet seg tregere Det kan visst variere når egget fester seg mtp hvor utviklet det er. Man ser jo det under IVF at noen egg er raskere enn andre til å utvikle seg
Jeg har alltid fått ganske tidlige positive tester, ca en uke før IKM. Ser ut som dere også har utslag en stund før, så da må jeg bare innse at det ikke ble noe denne runden. IKM på søndag og ingen positive tester enda så da er det nok bare å forvente mensen
Fikk tydelig positiv 12 dpo med begge de første (én ivf, én naturlig). Denne gangen satte jeg inn en blasto og fikk ikke positiv før 14 dpo og den var sykt svak. Tipper jeg hadde like tester 16-17 dpo som jeg hadde 12 dpo med de to første.
Er bare 5+1 med siste så krysser fingrene for at det holder inn
Første 11dpo (første test jeg tok)
Andre 11dpo (mista)
Tredje 14dpo (IKM hadde venta til da- mista)
Fjerde 14dpo (IKM hadde venta til da- mista)
Femte 10 dpo (negativ 9dpo, 23+6 med tvillinger nå)