Har det som plommen i egget!

Venterispenning

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Så utrolig deilig dette er:-D ligger ute med masse puter og pledd, drikker te, fyrer i peisen, løser kryssord og spiser druer og restene fra påskeegget :-D lillemann er hos besteforeldrene i natt og samboeren sitter inne med en skoleoppgave (stakkar).
Flere som koser seg siste påskedag?:-)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    109,8 KB · Visninger: 67
Det høres helt herlig ut! :)
Jeg koser meg også maks denne dagen. Vi kom hjem fra en super hyttetur på fjellet i går, og nå er jeg nettopp kommet hjem fra en styrkeøkt. Mine planer for dagen er å pusle med litt småting, sitte ute på balkongen å lese bok, samt forberede meg til jobb igjen i morgen.
Jepp, livet er herlig! :)

Hørtes herlig ut... :-) Her har jeg, samboer og vovsingen vært ute å gått tur i sola... Nå gleder jeg meg stort på at guttungen om få timer kommer hjem fra pappapåske!!!

Det er en fantastisk dag :-) Har raket plenen og kost meg med lunsj på terrassen med barna ♥ Skikkelig sommerdag!! Nå står det grilling for tur! Elsker våren :-)

Juppz :p Her nytes sola til fulle :) sengetøyet er nyvaska og soltørket... Lille snupp knakk koden på å sykle og er i ekstase... Har kost oss med armeriddere og eldste snupp har reist til ei venninne for overnatting.. + at lille i magen er svært aktiv i dag... Så nå ligger jeg rett ut i sola nyter små dult og strikker vognteppe :) Godt med slike dager :p

Så hærlig. Jeg har vært ute med barna hele påska(han eldste kom hjem i går ettermiddag). Så deilig og varmt shortsvær :) Driver å bestiller solkrem fra babyline nå :p
Spiller ball og leker i sandkassa i hagen og vært på lekeplassen her borte osv.. Deilig :)

Har storkost meg i sola og til og med pådratt meg litt farge! :D Gruer meg til jobb i morgen. Det er jo så deilig med fri i dette nydelige været! ☀️:)

Har bare kosa meg :)
Sitti i solveggen i hele dag og sola meg. Blitt litt brun faktisk. Ungene har lekt rundt meg og vi har grilla og kosa oss. Våren er herlig!!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så hærlig, damer:-D
Jeg er veldig glad i vinteren, men nå er jeg veldig klar for vår og sommer etterhvert:-D
Deilig å sitte ute i solveggen, pusle litt i hagen og bare kose seg:-D blir i så godt humør av deilig vær:-D

Back
Topp