Engel
Forelsket i forumet
Oki dere, i dag er jeg lei meg og det går litt utover dere nå. Husker dere jeg sa det med ordna seg med jobben? vel det gjorde det da ikke alikevel:( Det var forsent å spør om godkjenning av lærekontrakten nå:( Alt føles så håpløst, føler jeg står på startstreken og er bare livredd å lei:( Snakket med jobben å de ble så klart kjempe sure for det ikke gikk i boks med godkjnning å ba meg om å tenke over hva jeg ville. Jeg føler jobben tvinger meg til å fjerne det eller si opp lærekontrakten. Snakket med fagopplæringen i distriktet som mente jeg aldri måtte la meg bli truet til dette. Er det mulig?? Åhh, gu..dette er seriøst helt ubeskrivelig vondt. Så nå er det en lang nyprosess med samtaler igjen å styr. Jeg er så lei:( Så lei:(
Oppdatering: Takk så masse for gode og omsorgsfulle ord, dette setter jeg stor pris på <3 Vet hun ikke har lov, men det sårer slik og gir meg altfor mye motgang kjenner jeg:( kommer til å fortsette i lære frem til permisjon, bare for å ha en liten bit, men auust 2013 søker jeg meg inn på sykepeien:) Nå skal jeg endelig få lov å begynne å leve drømmen min ut:) Jeg tar dette som ett tegn:)