Har det så vondt nå:.( oppdatering

Engel

Forelsket i forumet

Oki dere, i dag er jeg lei meg og det går litt utover dere nå. Husker dere jeg sa det med ordna seg med jobben? vel det gjorde det da ikke alikevel:( Det var forsent å spør om godkjenning av lærekontrakten nå:( Alt føles så håpløst, føler jeg står på startstreken og er bare livredd å lei:( Snakket med jobben å de ble så klart kjempe sure for det ikke gikk i boks med godkjnning å ba meg om å tenke over hva jeg ville. Jeg føler jobben tvinger meg til å fjerne det eller si opp lærekontrakten. Snakket med fagopplæringen i distriktet som mente jeg aldri måtte la meg bli truet til dette. Er det mulig?? Åhh, gu..dette er seriøst helt ubeskrivelig vondt. Så nå er det en lang nyprosess med samtaler igjen å styr. Jeg er så lei:( Så lei:(

Oppdatering: Takk så masse for gode og omsorgsfulle ord, dette setter jeg stor pris på <3 Vet hun ikke har lov, men det sårer slik og gir meg altfor mye motgang kjenner jeg:( kommer til å fortsette i lære frem til permisjon, bare for å ha en liten bit, men auust 2013 søker jeg meg inn på sykepeien:) Nå skal jeg endelig få lov å begynne å leve drømmen min ut:) Jeg tar dette som ett tegn:)

Engel skrev:
Oki dere, i dag er jeg lei meg og det går litt utover dere nå. Husker dere jeg sa det med ordna seg med jobben? vel det gjorde det da ikke alikevel:( Det var forsent å spør om godkjenning av lærekontrakten nå:( Alt føles så håpløst, føler jeg står på startstreken og er bare livredd å lei:( Snakket med jobben å de ble så klart kjempe sure for det ikke gikk i boks med godkjnning å ba meg om å tenke over hva jeg ville. Jeg føler jobben tvinger meg til å fjerne det eller si opp lærekontrakten. Snakket med fagopplæringen i distriktet som mente jeg aldri måtte la meg bli truet til dette. Er det mulig?? Åhh, gu..dette er seriøst helt ubeskrivelig vondt. Så nå er det en lang nyprosess med samtaler igjen å styr. Jeg er så lei:( Så lei:(

Det går ikke ann, det kan de ikke gjøre......
Skjønner godt at du er frustrert nå men ikke gi deg, det ordner seg nok til slutt skal du se. Stå på selv om du har lyst til å gi opp. Og ikke glem at du har mere rettigheter enn du aner.

Nei gud, du må jo ikke tenke på å fjerne det for jobben sin del. Jobben kan virkelig ikke gi antydninger til det, det er ulovlig og totalt hårreisende. Da hadde jeg heller vurdert om dette er arbeidsplassen jeg har lyst å jobbe på....
Dette med jobb kommer til å ordne seg på en eller annen måte, men kanskje blir det litt forandringer i planene dine.
Selv har jeg en arbeidsgiver som ikke har vært villig til tilrettelegging i den grad jeg trenger, og de får meg til å føle meg ubrukelig og unyttig. Det har gjort at jeg kommer til å revurdere hele jobben mens jeg er i permisjon. Jeg syns det finnes grenser for hva man skal tillate fra arbeidsgiver. Og heldigvis er vi frie mennesker som ikke trenger å la oss presse til noen ting.
Stå på og ikke gi deg! Klem

Nei skal ikke være sånn... Håper det ordner seg for deg, og at du klarer å stå på selv om sjefen din er en dritt...

Sa akkurat selv opp jobben pga en sur å teit sjef, for jeg klarer ikke jobbe når det er sånn. Bare synd at jeg ikke fant ut om graviditeten før etter at jeg sa opp, for nå stresser jeg med å finne meg noe :P

Lykke til, dette går seg forhåpentligvis til ettervært :)

Good for you !!!! Flotters.

Back
Topp