Har det så fint :)

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Jeg må bare få sagt det her inne også: LIVET ER HERLIG!

Har to av verdens vakreste småtroll, og verdens beste samboer. Føler vi har det helt på topp nå! Bare litt kjedelig at tante rød skulle komme så kort tid etter fødselen... Har jo bare gått 7 uker da.... Skal egentlig på kontroll hos jordmor imorra..

Men hva er det egentlig jordmora gjør på 6-ukers kontrollen?? Er det underlivssjekk? Sånn som legen gjør? Eller hvordan er det?

Flere som har fått besøk av "tanta" etter fødselen?

Så bra at du koser deg :-D
Har ikke vært til 6ukers kontroll til jordmor før så der er jeg ikke mye hjelp :p

Så godt at du har det bra og nyter livet :)

Jeg hadde min første skikkelige hverdag i dag. Ingen syke i huset, utrolig godt!
Så om dagene fortsetter som i dag, så vil jeg og si at livet er herlig:D

Jeg aner ikke hva jordmor gjør...har aldri gått til jordmor. Men ser ikke vitsen med underlivsundersøkelse når legen gjør det. Kan ikke være nødvendig med to.

så bra at dere har det bra :)

har aldrig gått til jordmor på 6 ukers kontrollen.. skal til legen på den sjekken å dær er det undelivssjekk + å få innsatt spiralen. vil tro JM gjør noe av det samme, og kansje prater om di forskjellige prevansjonene :)

her er snart bare 4 uker siden fødsel så her er ikke "tanta" kommet, men derimot så småblør jeg enda litt etter fødselen :o

Back
Topp