Har det noen sammenheng?

Maliya!

Elsker forumet
Jeg bare tenker og lurer litt.

Jeg er grusomt kvalm enda. Sist så var det over "by now", da blei det gutt.

Nå lurer jeg på om det blir jente siden jeg fortsatt er kvalm. Har erfart fra andre at de som har vært kvalme veldig lenge har fått jente...

Noen som har vært kvalme gjennom hele svangerskalpet og lagt inn på sykehus for det?

Har bare lest om Rosa her!

Noen som har vært kvalme gjennom hele svangerskalpet og lagt inn på sykehus for det?
Søsteren til samboeren min har, hun gikk med sonde osv for å få i seg mat. ble gutt.

De fleste som har vært veldig kvalme, som jeg kjenner, har fått gutt! Inkludert meg. Vet neimen ikke om det noen ssammenheng jeg.

Det er nok litt forskjellig - mange som er kvalme hele svangerskapet som nok også får gutt. Men utfra min egen erfaring var jeg ikke så veldig kvalm og dårlig i første svangerskap da jeg fikk gutt, som med mine 2 svangerkskap med jenter der jeg lå strekk ut og spydde i flere uker og var kvalm og dårlig til uke 20 ca[:'(] Men jeg ungikk innleggelse da heldigvis.

jg var kvalm godt ut i 5 mnd og var sykemeldt pga det og at jeg var utrolig sliten og bekkenløsning etterhvert da og jeg fikk jente[;)]

eg var lite kvalm,litt uggen,men ikkje spying![:)] ei vennine av meg var superdårlig i svangerskapet,spying fram til ca uke 20 og innlagt på sykehus,det var ein gutt[;)]. ho har ei jente fra før,men var ikkje i nærheten så dårlig den gangen som no.

[:)]Svangerskap nr 1 -spydde døgnet rundt i 8 mnt - fikk gutt.
[;)]Svangerskap nr 2 - kvalm i 8 uker - sprek som en gyngehest resten - fikk gutt....[:D]

Nei, da har det kanskje ikke noen sammenheng, vil ikke vite kjønnet men har veldig lyst på jente denne gang, selv om det egentlig ikke spiller noen rolle... hvis jeg hadde en av hver ville jeg ikke ha flere på grunn av denne elendige kvalmen nemlig!

Back
Topp